-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hmmm...Eddies bilder finns ju på en homosajt, www.queerty.com/morning-goods-eddie-razaz-20080212/Poulain skrev 2009-10-04 00:00:54 följande:Hehe Flashback-tråden har jag sett innan...man vet ju inte hur mycket man kan lita på där. Men allt om Camilla stämmer ju för det kan man få reda på via andra källor. Men bögryktena om Eddie då? Vad tror ni om dom? :p Annars hade den tråden inte sååå mycket att komma med
Men det behöver ju å andra sidan inte betyda någonting alls. -
Äpplen och Päron skrev 2009-10-04 10:35:20 följande:
Hmmm...Eddies bilder finns ju på en homosajt, www.queerty.com/morning-goods-eddie-razaz-200.../ Men det behöver ju å andra sidan inte betyda någonting alls.Eller det betyder väl bara att han inte är homofob. -
Äpplen och Päron skrev 2009-10-04 10:35:20 följande:
Hmmm...Eddies bilder finns ju på en homosajt, www.queerty.com/morning-goods-eddie-razaz-200.../ Men det behöver ju å andra sidan inte betyda någonting alls.Ja, fast det ser ju inte ut som att det är han själv som har lagt upp dem.
Bildtexten är ju: "We've never heard any of Swedish musician Eddie Razaz's tunes, but we'd definitely let him tickle our ivories." -
Men bilderna ser ju ganska modelliga ut och som att de är tagna för en modellsajt. Sedan om det är till för tjejer eller killar att titta på vet man ju inte, förstås
Men visst skulle han kunna vara homo...tror inte riktigt de vill skylta med det i tv bara, då försvinner ju alla tonårstjejer. -
Tyvärr tycker jag inte camilla förtjänade en plats alls bland dom 11 som gick vidare.
Det skulle varit Moa tycker jag. trist,,, -
Cam Tyler????
-
till Camillas försvar så måste jag säga att jag tycker att hon sjunger väldigt bra. Däremot kan hon inte prata när man inte ska prata. Men annars tycker jag att hon är en jättebra sångerska!!
-
Tant Groda skrev 2009-10-04 09:18:41 följande:
Idag fick jag upp 4 Calle, men kommer inte in på någon av dem, de är stängda för allaJag får också bara upp 4 Calle.. Hur ser hans presbild ut? -
Om det är den jag tror med 2 killar så kommer jag inte in på hans sida.. Det står att han inte delar information med alla..
-
Sjunger väldigt bra och är en jättebra sångerska är väl kanske att överdriva, men visst, hon kan väl sjunga skapligt. Sen fattade jag förresten inte vad det var för konstiga moves hon körde när hon typ steppade i supersnabb takt med musiken. Det såg väldigt oproffsigt ut, inget som någon riktig artist skulle göra.Växjömamma1976 skrev 2009-10-04 18:51:50 följande:till Camillas försvar så måste jag säga att jag tycker att hon sjunger väldigt bra. Däremot kan hon inte prata när man inte ska prata. Men annars tycker jag att hon är en jättebra sångerska!!