• Svar på tråden Idol-2009
  • Tant Groda
    Poulain skrev 2009-10-04 00:03:02 följande:
    För deTant Groda skrev 2009-10-03 21:56:06 följande:
    För det första måste du gå in på rätt person, det finns fler som heter samma. Sedan kommer du in på hans sida och kan se allting. han har inga egna bilder men på framsidan till vänster står "Foton på Calle 500 st" typ... så det finns ganska mycket att titta på om man är intresserad.
    Fast jag kommer inte in på någon Calle
  • Tant Groda

Nä inte ens det gick....nä jag ger upp. Det är nog meningen att jag inte ska se några bilder.

• Poulain

Tant Groda skrev 2009-10-04 00:25:27 följande:

Nä inte ens det gick....nä jag ger upp. Det är nog meningen att jag inte ska se några bilder.
    Konstigt, det funkar ju för oss! Logga in på dig själv. Sök i sökrutan på Calle Kristiansson. Tryck sedan på "Visa alla personresultat", det ska vara 5 stycken. Så är han längst ner.
    Där finns där mycket att dregla över, haha.
  • Tant Groda
    Poulain skrev 2009-10-04 00:44:28 följande:
    Tant Groda skrev 2009-10-04 00:25:27 följande:
    Konstigt, det funkar ju för oss! Logga in på dig själv. Sök i sökrutan på Calle Kristiansson. Tryck sedan på "Visa alla personresultat", det ska vara 5 stycken. Så är han längst ner. Där finns där mycket att dregla över, haha.
    Fast det är så jag har gjort!
  • Tant Groda

Idag fick jag upp 4 Calle, men kommer inte in på någon av dem, de är stängda för alla

• ming

Hahaha, Camilla alltså.....
    På RIKTIGT också! Undrar vad de skulle säga i amerikanska idol? Vilken skillnad det är på artistkvalité där och här.

• Tant Groda

Camilla skulle bara vara tyst och lyssna så de flesta andra gör!!!
    Tror att det är därför juryn har väldigt svårt för henne.
    Sen är det allmänt känt att Andreas inte gillar den låten så varför man gör den inför honom förstår jag inte riktigt

• ming

Camilla kan ju söka till Dansbandskampen sen också.
    Men seriöst, hon är ju såååå pinsam!