-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
ja jag spotifyar honom as we speakEisa skrev 2009-10-09 23:24:10 följande:*youtubar på MJ och känner kärlek*
-
same sameEisa skrev 2009-10-09 23:24:10 följande:*youtubar på MJ och känner kärlek*
-
förresten... har du kollat på låten 'childhood' som har texten rullande och en stillbild på michael. Läs i så fall den, om du inte gjort det förut... det var hans självbiografi i sång. Allt handlar enbart om honom i texten.... sorglig.Eisa skrev 2009-10-09 23:24:10 följande:*youtubar på MJ och känner kärlek* -
Förstår faktiskt inte alls ditt inlägg nu :D, ber om ursäkt för att jag är korkad.Tiro skrev 2009-10-09 23:23:51 följande:om man tar mig på allvar så är det kanske inte värt att sjunka så lågt att kommentara mitt inlägg....*ler*...Men mitt lilla utspel beror på tusen timmar av diskussioner om vad somär musik och inte.
Jag kommenterade ditt inlägg för att jag ville svara, men jag tycker att det var så långt ifrån mina åsikter att e-type ska bli president att jag bet mig i tungan och var tyst för jag ville inte bråka. -
L jung skrev 2009-10-09 23:14:39 följande:
denna låten gillar jag... undrar om den passar nån?Bra låt, men den är ju rätt mycket uppbyggd kring körsången, kanske inte riktigt ett bra låtval om man vill visa upp sig som soloartist?
(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ -
jag ska ordna en spellista med bara MJ.. jag har preics för tio min fått i gång spotify... glad som en lärkavackrastarflow skrev 2009-10-09 23:25:15 följande:ja jag spotifyar honom as we speak -
Och jag tycker att hennes dreads är jättefina :DHallonröd skrev 2009-10-09 23:24:14 följande:Nja så cool tycker jag inte att hon är tyvärr...gillar inte henns stil med dreads osv. men sjunga kan hon väl...
Vill hon ta bort dem så går det utan att hon rakar av sig håret för hon har utfyllningsdreads ändå. Så vi kanske får se henne utan senare i idol. -
Nej jag har nog inte tittat på den!L jung skrev 2009-10-09 23:26:54 följande:förresten... har du kollat på låten 'childhood' som har texten rullande och en stillbild på michael. Läs i så fall den, om du inte gjort det förut... det var hans självbiografi i sång. Allt handlar enbart om honom i texten.... sorglig.
Herregud det finns så sjuuuukt mycket om MJ på youtube. Så många kvällar jag suttit och kollat på honom och ändå hittar jag bara nya saker hela tiden. -
Hur fanken får man till en spelista..har aldrig lyckats och blir bara förbannad då jag kör Spoitify...Tiro skrev 2009-10-09 23:27:29 följande:jag ska ordna en spellista med bara MJ.. jag har preics för tio min fått i gång spotify... glad som en lärka
-