-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jag håller med om Mariette, men absolut inte om Amanda! Hon var/är äkta!Hallonröd skrev 2009-10-20 19:44:18 följande:*Hahahaha*...exakt så känner jag med...att det är fejk...liksom håret..."åh jag är så cool med mina dreads"...det är inte coolt med dreads idag... Likadant med Amanda när hon var med för några år sedan...hon hade rätt cool röst och så men jag retade ihjäl mig på hennes barfotamanér och en del moves hon hade för sig...kändes bara fejk där med...
-
Jag har också tröttnat på Mariette... tyckte hon var bra i början men nu tycker jag det är samma spretiga handrörelser och hukade "jag är så cool"-stil hela tiden.ming skrev 2009-10-20 21:01:46 följande:Jag håller med om Mariette, men absolut inte om Amanda! Hon var/är äkta!
Amanda däremot tröttnade jag aldrig på.
-
Har ni hört Amandas nya singel Happyland? Den är skitbra, finns på Spotify.
-
Varken skojar eller är tondövHallonröd skrev 2009-10-20 19:45:17 följande:Tonsäkerhet..?...du måste skoja...eller så är du tondöv...
Jag tror dessutom att juryn är rätt duktiga på att höra fel toner, samt väldigt snabba på att påpeka, vilket Mariette Reza och Erik är de enda som inte fått kritik för falsksång!! -
Precis!snusmumriken2 skrev 2009-10-20 19:49:45 följande:Hoppar gärna med här Jag tycker att Erik, Mariette, Erika, Tove o Reza är flera snäpp bättre än de andra. Rabih får vara med på min lista för att han är så otroligt söt... Hoppas innerligt att Nicklas åker på fredag! Sen kan Calle göra honom sällskap.
Vi hör och ser samma:) -
Snart fredag
och då hoppas jag att antingen Nicklas , Eddie eller Rabih får åka hem och så tar vi , de andra 2 veckorna som kommer , för ja dom är långt i från i klass med dom andra... -
Håller med. Jag börjar helst med Rabih. Tycker han skulle ha åkt för länge sedan. (Carl Chapal och Moa borde ha varit med i "startelvan".)Malva05 skrev 2009-10-21 14:15:24 följande:Snart fredag och då hoppas jag att antingen Nicklas , Eddie eller Rabih får åka hem och så tar vi , de andra 2 veckorna som kommer , för ja dom är långt i från i klass med dom andra...
-
Ja dessa 3 platsar ju inte in med dom andra.Mrs K skrev 2009-10-21 15:46:19 följande:Håller med. Jag börjar helst med Rabih. Tycker han skulle ha åkt för länge sedan. (Carl Chapal och Moa borde ha varit med i "startelvan".)
sen måste jag säga att vist Mariette och calle är superduktiga men tycker inte dom passar in i idol, tycker dom ska få göra det dom är bra på och inte styras som det blir i idol...
Mina favoriter är Reza , Erika och Erik, Tove vet jag inte riktigt va jag tycker om , som sagt duktig som bara den men gillar inte hur hon rör sig men ,hon kanske överaskar oss.. -
Fast jag tycker att Rabih har en väldigt speciell röst, på ett positivt sättMrs K skrev 2009-10-21 15:46:19 följande:Håller med. Jag börjar helst med Rabih. Tycker han skulle ha åkt för länge sedan. (Carl Chapal och Moa borde ha varit med i "startelvan".)
O det säger jag inte bara för att han är söt som socker...
Lite jobbigt bara att han måste stöna efter varenda mening han sjunger...
Konstigt att juryn inte har kommenterat det mer? -
Rocktema på fredag och programmet gästas av Joey Tempest.
Här är låtarna som idolerna ska framföra:
Erik Grönwall sjunger Why can't this be love av Van halen
För att rösta ring 09941401 eller smsa Erik till 72400
Eddie Razaz sjunger Beautiful love av U2
För att rösta ring 09941402 eller smsa Eddie till 72400
Erika Selin sjunger Here without you av 3 doors down
För att rösta ring 09941403 eller smsa 72400
Mariette Hansson sjunger I'm just a girl av No doubt
För att rösta ring 09941404 eller smsa Mariette till 72400
Rabih Jaber sjunger Driving one of your cars av Lisa Miskovsky
För att rösta ring 09941405 eller smsa Rabih till 72400
Tove Östman Styrke sjunger We're not living in America av The Sounds