-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Rocktema. Tror låtvalen listades tidigare i tråden. Bläddra bakåt några sidor så hittar du det nog.GossipGirl skrev 2009-10-22 19:01:06 följande:Någon som vet temat på låtar för imorgon?! Jag har medvetet inte kollat upp saker om Idol eftersom jag såg förra veckans avsnitt idag... -
Tack...
Okej jag får se om jag hittar... Annars kan jag ju kolla på tv.se ifall det står där.
Mrs K skrev 2009-10-22 19:01:55 följande:
Rocktema. Tror låtvalen listades tidigare i tråden. Bläddra bakåt några sidor så hittar du det nog. -
Tror det finns på aftonbladet ocksåGossipGirl skrev 2009-10-22 19:06:09 följande:Tack... Okej jag får se om jag hittar... Annars kan jag ju kolla på tv.se ifall det står där. Mrs K skrev 2009-10-22 19:01:55 följande: -
Okej det gör det säkert...
Men jag hittade listan här i tråden.
Några bra låtar iaf som är med...
Mrs K skrev 2009-10-22 19:07:21 följande:
Tror det finns på aftonbladet också -
Jag är lite besviken att ingen valde David Bowie. Hade varit kul o höra nån framföra hans låtar
Ziggy stardust t ex! -
Men Tove fladdrar ju som tusan med sin lediga hand, hon liksom "sicksackar" den uppifrån och ner. Äh - vad svårt det var att förklaraNovemberstjärnan skrev 2009-10-22 18:46:25 följande:Hur då menar du? Ingen slår Eticas hejt viftande med armar och händer.. :-S Undra vad jag skulle göra för ticks om jag stod där på scen...
Men i första fredagsfinalen pratade ju hon och Jihde om det. Han frågade ju hur det kom sig att hon gjorde så. -
mm jag vet, men när hon gör det s¨gör hon det iaf i takt till musiken och ser sådär rockstjärna ut :)Analoga skrev 2009-10-23 13:11:41 följande:Men Tove fladdrar ju som tusan med sin lediga hand, hon liksom "sicksackar" den uppifrån och ner. Äh - vad svårt det var att förklara Men i första fredagsfinalen pratade ju hon och Jihde om det. Han frågade ju hur det kom sig att hon gjorde så.
Erika är för hemskt söt men när hon framförde michael jackson så visste jag inte vad jag skulle ta mig till, kunde inte kika på hennes spretande fingrar som for upp och ner. -
spännande ikväll iaf.
-
Ja, det ska bli riktigt kul att se detta tema. Har ni kollat på repen på tv4.se? Synd att man får se så korta snuttar, är svårt att bilda sig en uppfattning då. Men Tove och Erik lät ju väldigt bra.Thaleya skrev 2009-10-23 16:22:32 följande:spännande ikväll iaf.
Mina favvisar! Alltså Rabih, nu börjar jag störa mig på den där kepsen på sned. Usch! Ser sjaskigt och högstadieaktigt ut. Undra hur bebisrösten kommer passa rocktemat, kan skära sig lite va?
Här är min lista, som säkert kommer ändras efter kvällens program. Men, baserat på det jag sett hittills:
1.Tove
2.Erik
3.Reza
De tre är självklara, men sen blir det svårare. De är egentligen de ända jag gillar i årets startfält. Mariette är ju helt klart duktig också, men det är ändå nåt som inte tilltalar mig med hennes framträdanden. Kanske fortsätnningen blir så här:
4.Mariette
5.Erika
6.Calle(inte förra veckan, då var han urdålig)
7.Rabih
8.Nicklas
9.Eddie(tyvärr ingen bra röst) -
Yey! Rocktema! Ikväll ska jag sitta i publiken :D