• Svar på tråden Idol-2009
  • Frosk

Jag tycker att Tove sjunger ganska falsk ibland vilket är synd för jag gillar henne som attan annars

• Mrs K
    Salmiak73 skrev 2009-10-21 23:19:16 följande:
    Mrs K skrev 2009-10-21 19:46:03 följande: Jag har samma favoriter i samma ordning
    Bra smak
  • Thaleya

1Tove
    2Erik
    3Reza
    4Calle
    5Rabih
    6Mariette
    7Eddie
    8Erika
    9Nicklas

Nicklas har en sjukt speciell ton men ofta så när han framför låtarna så blir det magplask istället. Jag önskar att han tittar igenom sina framträdanden och lär sig istället för att upprepa om och om igen, blir lite camilla upprepning varning där.
    Eddie är så högt upp som på sjunde plats för att han anstränger sig jävligt mycket. Erika hamnade under trots att hon har stor potential så är det alldeles för mycket High school musical grejer över henne. Mariette gör okej låtar men åh så tråkigt det är att se och lyssna på. Rabih har en speciell röst, jätte fin, jag tror dock inte hans svaga röst håller hela tävlingen. Calle är sjukt duktig på att sjunga men han glöms ofta bort. Sen klarar jag inte av att se hans salongsberusade björndans längre. Erik otroligt duktig på att sjunga, han kan göra det intressant och skämtar gärna, men blir det för enformigt med hans röst?
    Tove, skit duktig alla gånger enligt mig. Camelont och hennes rörelser är i takt och bara söta. Till jämförelse med Mariettes som börjar blir lite obehagliga, Rezas tappande på micken som är störigt, Erikas vansinnes ticks med handen och calles fylledans.

Tycker fortfarande det är trist att inte Clara, Rasmus och Karolina är kvar - de gjorde grymt bra ifrån sig.

• Thaleya
    dio skrev 2009-10-22 08:32:12 följande:
    Men är det bara jag som gillar Nicklas? Jag tycker att han har en underbar ton in sin röst, och jag tror att den kommer komma fram i Black hole sun. Bra låtval!
    jag gillar hans ton grymt mycket men hans framträdanden är pinsamma. Han studsar fram och tillbaka som en pop bumbibjörn. och skriker kom igen publiken och annat pinsamt mitt i låtarna vilket förstör hela känslan. Det känns som att han tävlar mot musiken när han sjunger han försöker inte lyssna på musiken och leva sig in i den. Vilket är synd för han har en jävla ton i hans röst.
  • Aint Your Fairytale

Har sett idag förra veckans avsnitt och jag tycker det är tråkigt att Camilla åkte ut. Hellre Nicklas då faktiskt... Camilla är mycket bättre på att sjunga än Nicklas.

Men men, det blir ju tyvärr så när alla fjortisbrudar röstar på alla killar för att de är snygga men kanske inte är bäst på att sjunga!

• Analoga
    Thaleya skrev 2009-10-22 13:04:47 följande:
    1Tove2Erik3Reza4Calle5Rabih6Mariette7Eddie8Erika9NicklasNicklas har en sjukt speciell ton men ofta så när han framför låtarna så blir det magplask istället. Jag önskar att han tittar igenom sina framträdanden och lär sig istället för att upprepa om och om igen, blir lite camilla upprepning varning där.Eddie är så högt upp som på sjunde plats för att han anstränger sig jävligt mycket. Erika hamnade under trots att hon har stor potential så är det alldeles för mycket High school musical grejer över henne. Mariette gör okej låtar men åh så tråkigt det är att se och lyssna på. Rabih har en speciell röst, jätte fin, jag tror dock inte hans svaga röst håller hela tävlingen. Calle är sjukt duktig på att sjunga men han glöms ofta bort. Sen klarar jag inte av att se hans salongsberusade björndans längre. Erik otroligt duktig på att sjunga, han kan göra det intressant och skämtar gärna, men blir det för enformigt med hans röst?Tove, skit duktig alla gånger enligt mig. Camelont och hennes rörelser är i takt och bara söta. Till jämförelse med Mariettes som börjar blir lite obehagliga, Rezas tappande på micken som är störigt, Erikas vansinnes ticks med handen och calles fylledans.Tycker fortfarande det är trist att inte Clara, Rasmus och Karolina är kvar - de gjorde grymt bra ifrån sig.

Tycker Tove har "vansinnes-ticks" om någon
  • Analoga
    Thaleya skrev 2009-10-22 13:04:47 följande:
    1Tove2Erik3Reza4Calle5Rabih6Mariette7Eddie8Erika9NicklasNicklas har en sjukt speciell ton men ofta så när han framför låtarna så blir det magplask istället. Jag önskar att han tittar igenom sina framträdanden och lär sig istället för att upprepa om och om igen, blir lite camilla upprepning varning där.Eddie är så högt upp som på sjunde plats för att han anstränger sig jävligt mycket. Erika hamnade under trots att hon har stor potential så är det alldeles för mycket High school musical grejer över henne. Mariette gör okej låtar men åh så tråkigt det är att se och lyssna på. Rabih har en speciell röst, jätte fin, jag tror dock inte hans svaga röst håller hela tävlingen. Calle är sjukt duktig på att sjunga men han glöms ofta bort. Sen klarar jag inte av att se hans salongsberusade björndans längre. Erik otroligt duktig på att sjunga, han kan göra det intressant och skämtar gärna, men blir det för enformigt med hans röst?Tove, skit duktig alla gånger enligt mig. Camelont och hennes rörelser är i takt och bara söta. Till jämförelse med Mariettes som börjar blir lite obehagliga, Rezas tappande på micken som är störigt, Erikas vansinnes ticks med handen och calles fylledans.Tycker fortfarande det är trist att inte Clara, Rasmus och Karolina är kvar - de gjorde grymt bra ifrån sig.
    Tycker Tove har "vansinnes-ticks" om någon
  • Novemberstjärnan
    Analoga skrev 2009-10-22 17:37:22 följande:
    1Tove2Erik3Reza4Calle5Rabih6Mariette7Eddie8Erika9N icklasNicklas har en sjukt speciell ton men ofta så när han framför låtarna så blir det magplask istället. Jag önskar att han tittar igenom sina framträdanden och lär sig istället för att upprepa om och om igen, blir lite camilla upprepning varning där.Eddie är så högt upp som på sjunde plats för att han anstränger sig jävligt mycket. Erika hamnade under trots att hon har stor potential så är det alldeles för mycket High school musical grejer över henne. Mariette gör okej låtar men åh så tråkigt det är att se och lyssna på. Rabih har en speciell röst, jätte fin, jag tror dock inte hans svaga röst håller hela tävlingen. Calle är sjukt duktig på att sjunga men han glöms ofta bort. Sen klarar jag inte av att se hans salongsberusade björndans längre. Erik otroligt duktig på att sjunga, han kan göra det intressant och skämtar gärna, men blir det för enformigt med hans röst?Tove, skit duktig alla gånger enligt mig. Camelont och hennes rörelser är i takt och bara söta. Till jämförelse med Mariettes som börjar blir lite obehagliga, Rezas tappande på micken som är störigt, Erikas vansinnes ticks med handen och calles fylledans.Tycker fortfarande det är trist att inte Clara, Rasmus och Karolina är kvar - de gjorde grymt bra ifrån sig. Tycker Tove har "vansinnes-ticks" om någon
    Hur då menar du? Ingen slår Eticas hejt viftande med armar och händer.. :-S Undra vad jag skulle göra för ticks om jag stod där på scen...
  • Mrs K
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-22 18:46:25 följande:
    Hur då menar du? Ingen slår Eticas hejt viftande med armar och händer.. :-S Undra vad jag skulle göra för ticks om jag stod där på scen...
    Jag skulle nog ha "ticset" att svimma eller kräkas
  • Aint Your Fairytale

Någon som vet temat på låtar för imorgon?!

Jag har medvetet inte kollat upp saker om Idol eftersom jag såg förra veckans avsnitt idag...