• Svar på tråden Idol-2009
  • Aint Your Fairytale

Håller med dig i dina top 3... Jag tror Erik och Tove kommer gå till final, men Reza är stark också. Jag hade inte henne som favorit i början men jag har börjat gilla henne mer och mer...

Måste kolla på genrepen...

Jossisen skrev 2009-10-23 16:40:26 följande:
    Ja, det ska bli riktigt kul att se detta tema. Har ni kollat på repen på tv4.se? Synd att man får se så korta snuttar, är svårt att bilda sig en uppfattning då. Men Tove och Erik lät ju väldigt bra. Mina favvisar! Alltså Rabih, nu börjar jag störa mig på den där kepsen på sned. Usch! Ser sjaskigt och högstadieaktigt ut. Undra hur bebisrösten kommer passa rocktemat, kan skära sig lite va?Här är min lista, som säkert kommer ändras efter kvällens program. Men, baserat på det jag sett hittills:1.Tove2.Erik3.RezaDe tre är självklara, men sen blir det svårare. De är egentligen de ända jag gillar i årets startfält. Mariette är ju helt klart duktig också, men det är ändå nåt som inte tilltalar mig med hennes framträdanden. Kanske fortsätnningen blir så här:4.Mariette5.Erika6.Calle(inte förra veckan, då var han urdålig)7.Rabih8.Nicklas9.Eddie(tyvärr ingen bra röst)
  • fabler

ikväll blir de öl till idol fast jag är i och för sig själv hemma.

elias är världens sötaste!!!
  • Novemberstjärnan

Vin, pizza och idol. Vilket liv jag har!

• Annika 78
    fabler skrev 2009-10-23 17:45:56 följande:
    ikväll blir de öl till idol fast jag är i och för sig själv hemma.
    Här är det rött vin som gäller... eventuellt lite kex och ost också... Är sugen på choklad men har inge hemma...
  • Mrs K
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-23 19:22:29 följande:
    Vin, pizza och idol. Vilket liv jag har!
    *avis*
  • ming

hmmm, jag får väl nöja mig med typ popcorn

• fabler
    Annika 78 skrev 2009-10-23 19:40:45 följande:
    Här är det rött vin som gäller... eventuellt lite kex och ost också... Är sugen på choklad men har inge hemma...
    kan bjuda på lite fast jag inte hade tänkt äta själv.
  • vackrastarflow

Gokväll!!

Här blev det en chili con carne med hemmagrodd chili och så självklart är vinglaset väl påfyllt

Det ska bli mycket intressant ikväll!

• fabler

nu har jag slitit ur alla sladdar ur sambons dator o satt mig i soffan... vet inte vad de blir för konsekvenser men jag vill inte sitta med ryggen åt tvn och jag vill sitta o prata med er.

Måste tyvärr springa ner i tvättstugan i pausen o hänga tvätt... vet inte hur de ska gå men men får väl hänga hälften första pausen o andra hälften andra pausen. Är redan inne på andra ölen.. hihi den här kvällen kan bli rolig.