-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Skojar du...sjukt...Hanniz84 skrev 2009-10-23 22:51:29 följande:jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen...
Eddie kvar!!! Yeeees!!! -
Jo men jag menar hon känns bra inte fantastisk, hon känns säker och det är ju bra, men att känna att hon kör medel med flit för att hon inte vågar chansa är ju inte nått bra.vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:50:57 följande:Förutsägbar eller säker på sin stil?? Varför ska hon ändra en massa på sig? Hon verkar bekväm och duktig på sin stil. Om folk inte gillar henne är det väl bara att inte rösta på henne Jag tycker nog att det är bättre att vara förutsägbar än vacklande. Om jag går på en konsert vill jag kunna förvänta mig bra saker inte hoppas på att artisten har en bra dag
Man vet liksom inte om hon har potential i sig att bli bättre det känns som att hon är på topp redan, och toppen är medel. -
Ja, Eddi är kvar....Då kan jag gå o lägga mig då!
Natti natt -
Jag har gillat honom från start!Malva05 skrev 2009-10-23 22:48:23 följande:Men inte är han bra bara för att han gjorde detta framträdande "bra " (bättre i mitt tycke) -
Jag tyckte det kändes väldigt påklistrat! Ingen aning om de var glada eller ledsnaming skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna. -
exakt vad jag undrademing skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna. -
jag tycker de är underbart gulliga....Hanniz84 skrev 2009-10-23 22:51:29 följande:jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen... -
håller med tror de röstade på Niklas några av dem iaf, blondinen skrek ju NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ när niklas åkte.ming skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna. -
en tjej verkar asledsen där framme så hon ville nog Nicke skulle stanna
-
Calle var ju den enda som övertygade ikväll.
Förbannat synd att Tove och Erika är helt värdelösa på att välja låtar.