• Svar på tråden Idol-2009
  • Moonis
    Mjuzik skrev 2009-11-17 14:53:03 följande:
    Mrs K skrev 2009-11-16 23:16:37 följande: Efter lite luskande hittade jag det här på Eriks blogg: "Nu hade jag tänkt avslöja veckans tema som är…… KÄRLEK! Denna vecka kommer vi att sjunga två låtar var och vilka låtar jag har valt får jag tyvärr inte avslöja förrän imorgon". ( erik.idol.tv4.se/ )
    Åå, gillar sliskiga ballader
  • Pyff
    Moonis skrev 2009-11-17 17:04:08 följande:
    Åå, gillar sliskiga ballader
    Jag med
  • Pyff
    Pyff skrev 2009-11-17 20:37:39 följande:
    Jag med
    Särskilt om Erik sjunger dem
  • Moonis
    Pyff skrev 2009-11-17 20:37:58 följande:
    Särskilt om Erik sjunger dem
    Ja, han gör det så bra ju{#lang_emotions_dreamer}
  • Ralleröj
    k girl skrev 2009-11-15 11:34:28 följande:
    Vad Tove anbelangar - tjejen är SEXTON. Jösses, vem var inte "störig" som sextonåring? Tycker inte att hon beter sig på något annat sätt än sin ålder.
    jag var inte heller störig som 16 åring, jag mockade hästabajs i stallet

Närå, men både Agnes och Darin var tonåringar när de slog igenom i Idol bägge fixade att inte vara störiga och diviga, de behöll ödmjukheten och tjänade på det i längden. Fortsätter Tove (som jag för övrig älskar) att diva sig kommer hon "bita sig själv i svansen" tyvärr.
  • Mjuzik

Kan det inte bli fredag nångång?!?!
    Orkar inte vänta mer, juh!

• vinterlärka
    nickefiki skrev 2009-11-15 11:48:26 följande:
    En stjärna ska ju vara divig. Vad ska man med en vanlig tråkig medelsvenssonattityd till? Tove har DET, och då får hon vara precis hur divig hon vill. Lapa i er det ni.
    Alla tycker vi olika, för mig är det som sagt precis tvärtom. Går bort.
  • udda3

vem tror ni åker i morgon?
    och vem vill ni ska åka?

jag var sjukt nöjd när Eddie åkte förra veckan,
    och hoppas på att Reza åker ut i morgon.

men jag tror, tyvärr att Calle kanske ryker, mot min vilja

• Malva05
    udda3 skrev 2009-11-19 16:57:58 följande:
    vem tror ni åker i morgon? och vem vill ni ska åka? jag var sjukt nöjd när Eddie åkte förra veckan, och hoppas på att Reza åker ut i morgon. men jag tror, tyvärr att Calle kanske ryker, mot min vilja
    Hoppas inte på Reza, är ingen som brukar rösta men förra gången rösta jag faktis på henne...
    Tycker tror och hoppas på att antingen meriette,calle eller tove åker i morgon men vet ju att åtminstone 2 av den lär sitta säkert

Längtar till i morgon kväll...
  • snillis

Jag vill att Reza skall åka och jag tror att det blir hon också.