-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jag tror att Reza åker ut imorgon. Hon har verkligen en otrolig röst men jag fattar aldrig vad hon säger eller sjunger. Hon mummlar och bryter samtidigt så det blir bara läten. Men rent tekniskt är hon nog den bästa av dem så det är samtidigt synd om hon åker ut.
-
Ja hon har en bra röst men håller med dig...det är svårt att höra vad hon säger och sjunger. Dessutom ser hon så himla manhaftig ut i sina moves etc. Tycker hon känns lite malpalcerad på något sätt...The Morticia skrev 2009-11-19 18:47:26 följande:Jag tror att Reza åker ut imorgon. Hon har verkligen en otrolig röst men jag fattar aldrig vad hon säger eller sjunger. Hon mummlar och bryter samtidigt så det blir bara läten. Men rent tekniskt är hon nog den bästa av dem så det är samtidigt synd om hon åker ut. -
malplacerad...skulle det ståHallonröd skrev 2009-11-19 18:54:19 följande:Ja hon har en bra röst men håller med dig...det är svårt att höra vad hon säger och sjunger. Dessutom ser hon så himla manhaftig ut i sina moves etc. Tycker hon känns lite malpalcerad på något sätt... -
Hon är väl kvinnligheten själv. Hur i all världen kan man se henne som manhaftig? Jag har väl aldrig hört på maken.Hallonröd skrev 2009-11-19 18:54:19 följande:Ja hon har en bra röst men håller med dig...det är svårt att höra vad hon säger och sjunger. Dessutom ser hon så himla manhaftig ut i sina moves etc. Tycker hon känns lite malpalcerad på något sätt... -
Nej inte när hon rör sig på scenen i allafallnickefiki skrev 2009-11-19 18:55:56 följande:Hon är väl kvinnligheten själv. Hur i all världen kan man se henne som manhaftig? Jag har väl aldrig hört på maken. -
Ska vi tala manhaftighet så är ju Mariette jätteflummig och lik en kille i sin stil... Konstigt krökt rygg, bredbent och hjulbent... Nice som fan, not. Haha.
-
FREDAG FREDAG FREDAG FREEEEEDAAAAG
!!!!!
-
Beroende på kvällens insats naturligtvis, men jag tippar att Mariette och Calle hänger löst idag.
-
Jag hoppas Tove åker ut. Orkar inte med att se henne mer nu. Hon är så himla divig, gillar inte hennes atityd alls
-
Idag hoppas jag att Reza åker ut. Vet inte vad det är, men jag kan inte riktigt med henne och jag tycker hon har otäckt hes röst!!
Håller med Stina84 om att Tove är lite tröttsamt kaxig och divig, men om jag ska rangordna dem efter duktighetsgrad, hur jag tycker utgången ska bli, så ser min lista ut så här:
1. Erik
2. Tove
3. Mariette
4. Calle
5. Reza
Förresten, är det någon som kan tala om för mig hur kvarvarande fredagar ser ut?? Var är de ikväll? nästa fredag? osv osv...