• Svar på tråden Idol-2009
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Tove kan lugnt få åka nästa gång. Stör mig så på henne.

• seadwarf

Och jag har börjat tycka såå bra om Tove  .. älskade Himlen är oskyldigt blå idag och tyckte hon gjorde In The Ghetto kanon.. och I wish I was a punkrocker... Älskar hennes röst när den blir lite sårbar och skör emellanåt.. tycker hon har härlig utstrålning och tjejen är bara 16 år så tummen upp för henne tycker jag...

• stina84

Tycker det var sååå fel att Reza åkte igår! Hon har ju verkligen underbar röst. Lite åt Whitney hållet. Tyckte som juryn sa att hon klarade uttalet galant igår. Fan de andra är ju inget emot henne och Erik. De har ju helt klart de bästa röst resurserna. Skulle lätt kunna köpa en cd med dem båda. Calle är också svinduktig. Nä, Tove borde åkt igår. Inget speciellt med henne öht. Divig och jobbig att titta på.

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • rödnos

Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-11-21 00:43:51 följande:

Tove kan lugnt få åka nästa gång. Stör mig så på henne.
    Tack för de orden! Trodde jag var ensam. Börjar misstänkta komplott för vad sjutton gör hon där ens! haha!
  • stina84
    rödnos skrev 2009-11-21 10:03:12 följande:
    Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-11-21 00:43:51 följande: Tack för de orden! Trodde jag var ensam. Börjar misstänkta komplott för vad sjutton gör hon där ens! haha!
    jag säger detsamma! Visst kan hon sjunga, men det är verkligen inget speciellt med hennes röst. Inget jag skulle vilja höra på radion, köpa en cd med eller gå på konsert...
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • The Morticia

Tove är söt och bra i sig själv. Men när man jämför henne med de andra tre så är det en kvalitetskillnad som hon inte kommer kunna övervinna på en vecka. De andra tre är överlägset mycket bättre och hon kan nog åka ut nästa vecka.

• Analoga

L jung skrev 2009-11-21 00:20:11 följande:

hehe... det var nära för Eric att åka ut... får hålla tummarna att det händer till nästa gång nu då!!*duckar för alla kuddar (eller hårdare ting) som kommer kastas på mig nu!!!*
    Nästa fredag är det Mariettes eller Calles tur att åka ut, tro mig

Vinnaren är Erik, och 2:an Tove.
  • rödnos

Egentligen tycker jag att standarden på årets idoler är rent pinsam. Tycker det känns jäkligt fånigt att jusryn ska sitta där och låtsas som om de hittat seriös talang.
    Kollar ni på Amerikanska Idol? Ingen i svenska uppsättningen skulle ens gå vidare från första audition ju. Skrämmande illa.

Sen tycker jag den här Tove är så sjukt överspelad och utstuderad att det bara blir fånigt och knappast trovärdigt.
    Meeeen, det finns uppenbarligen de som älskar henne. Jag misstänker dock att det är i brist på annat. :)

• Ankissen
    rödnos skrev 2009-11-21 10:30:50 följande:
    Egentligen tycker jag att standarden på årets idoler är rent pinsam. Tycker det känns jäkligt fånigt att jusryn ska sitta där och låtsas som om de hittat seriös talang. Kollar ni på Amerikanska Idol? Ingen i svenska uppsättningen skulle ens gå vidare från första audition ju. Skrämmande illa. Sen tycker jag den här Tove är så sjukt överspelad och utstuderad att det bara blir fånigt och knappast trovärdigt. Meeeen, det finns uppenbarligen de som älskar henne. Jag misstänker dock att det är i brist på annat. :)
    Jag håller med lite grann. Tycker fortfarande ingen av dessa nått upp till Dannys "öppna din dörr" eller Amandas "Hallelujah" - härliga idol-ögonblick enligt mig...
  • Analoga

Tove är ruskigt bra på att sjunga, vilken röst! Synd bara att jag inte gillar hennes personlighet. Tycker hon ser så fånig ut när hon står där och hänger läpp när hon får höra något negativt och så när det kommer minsta lilla komplimang så flinar hon upp sig och står och skruvar på sig och spelar oskuldsfull liten flicka