-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Mariette är ju överlägsen. Hon är redan färdig artist. Vilken utstrålning och vilken röst! Ingen annan når upp till samma klass.
-
Jag tycker nog snarare att jag får svårare och svårare att se Calle utan att tänka på att han ser märklig (tyvärr nästan töntig) ut i hållning och kroppsspråk. Där har jag fått lära mig att blunda för jag gillar hans röst.
Smaken är som röven -
Oavsett vilken plats Tove hamnar på i denna tävling, kommer hon inte att att nå särskilt långt, hon glöms bort som alla andra mainstream röster som varit med i Idol.
Det krävs mer än en söt tjej med alldaglig röst för att slå igenom idag! -
Kan bara hålla med, som jag skrivit tidigare, tror hon kommer bli nå stort, för talang har hon då se det räcker och blir över.rödnos skrev 2009-11-21 15:43:20 följande:yep, reza har ett helt eget sound och är en röst man kommer känna igen utan att se hennes ansikte. Begåvad var ordet!
Hoppas man kommer få höra mer av henne.. -
Mrs K skrev 2009-11-21 17:12:51 följande:
Jag tycker nog snarare att jag får svårare och svårare att se Calle utan att tänka på att han ser märklig (tyvärr nästan töntig) ut i hållning och kroppsspråk. Där har jag fått lära mig att blunda för jag gillar hans röst. Smaken är som rövenCalle ser ungefär lika "töntig" ut som typ Bruce Springsteen, alltså INTE töntig, bara cool! Skillnaden kan däremot vara knivskarp. -
Tove behöver växa till sig så hon inte är så fånig i intervjuer och sånt.
Nu när Reza är ute håller jag på Calle
-
Tove är ju bara 16 år så hon behöver ju tid på sig att växa som artist och person...
-
För mig hamnar Calle tyvärr på töntighetssidan rent visuellt (eller hur man ska uttrycka det). Tycker, som jag redan skrivit, om hans röst så jag väljer att strunta i att jag tycker han ser töntig ut bitvis. Cool? NEJ!tuuticki skrev 2009-11-21 17:28:57 följande:Mrs K skrev 2009-11-21 17:12:51 följande: Calle ser ungefär lika "töntig" ut som typ Bruce Springsteen, alltså INTE töntig, bara cool! Skillnaden kan däremot vara knivskarp.
Men, som jag skrev ovan, smaken är som röven (klöven)
-
L jung skrev 2009-11-21 15:59:48 följande:
haha... trodde då aldrig att jag skulle få något slags medhåll!!!! Där ser man! KUL!♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Jag håller också med
; This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Tänk honom efter en timmes konsert! Kollaps!
Mariette och Calle i finalen tack (även om jag inte tror det blir så). Alternativt Tove och Calle, eller Tove och Mariette. Spelar ingen större roll faktiskt, även om Mariette har varit min favorit sen dag 1. Tove har jag förvisso också gillat sen dag 1. Ang hennes attityd, hon är 16. Man har lätt för att tro att världen snurrar runt en själv, men jag tycker Tove är gullig ändå
-
L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande:
Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så. HANS hesa röst känns forserad tycker jag. Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås. Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på. Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen.Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... heheOch ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan. Jag är glad att jag inte är som alla andra! heheagreed :)