-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nej, Erik ska INTE ut... *lipa åt*
Analoga har sååå rätt i att Erik vinner och Tove blir 2:a...
L jung skrev 2009-11-21 12:43:47 följande:
hehe... Jag som älskar Mariette! Nä, nästa person som ska ut är Eric.... -
Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så.
HANS hesa röst känns forserad tycker jag. Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås. Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på. Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen.
Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... hehe
Och ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan.
Jag är glad att jag inte är som alla andra! hehe
-
Håller med om att han blir ganska ful/ser konstig ut när han tar i så han nästan spricker... :S
Men hans röst är gudomlig så jag älskar honom ändå.
Jag får blunda när jag ser honom nästa ggn, haha.
*asg*
L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande:
Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så. HANS hesa röst känns forserad tycker jag. Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås. Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på. Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen.Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... heheOch ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan. Jag är glad att jag inte är som alla andra! hehe -
Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så. HANS hesa röst känns forserad tycker jag. Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås. Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på. Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen. Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... hehe Och ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan. Jag är glad att jag inte är som alla andra! hehe♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Håller helt med dig. Tycker att Eric ser ut precis som du beskriver när han tar i!
; This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
-
Jag förstår inte varför alla tycker Tove är så bra, jag känner inget speciellt när hon sjunger, tyckte Reza var mycket bättre.
-
ya think! :)GossipGirl skrev 2009-11-21 12:40:07 följande:Apropå Calle... Någon mer än jag som märkte igår att han liksom sjunger "mellan tänderna"?! Alltså inte att han bokstavligen har tänderna ihop men det låter lite krystat tyvärr då hans röst är väldigt bra för övrigt... Utan att han liksom sjunger lite sluddrigt! -
Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så. HANS hesa röst känns forserad tycker jag. Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås. Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på. Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen. Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... hehe Och ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan. Jag är glad att jag inte är som alla andra! hehe♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Word!
; This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
Och nej, alla älskar inte honom, jag kan lätt leva utan gaphalsen. :D -
yep, reza har ett helt eget sound och är en röst man kommer känna igen utan att se hennes ansikte. Begåvad var ordet!MissSummer skrev 2009-11-21 15:23:20 följande:Jag förstår inte varför alla tycker Tove är så bra, jag känner inget speciellt när hon sjunger, tyckte Reza var mycket bättre. -
Yes...

rödnos skrev 2009-11-21 15:41:05 följande:ya think! :) -
haha... trodde då aldrig att jag skulle få något slags medhåll!!!!rödnos skrev 2009-11-21 15:42:23 följande:L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande: Word!Och nej, alla älskar inte honom, jag kan lätt leva utan gaphalsen. :DGossipGirl skrev 2009-11-21 13:28:00 följande:Ankissen skrev 2009-11-21 14:21:47 följande:L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande: Håller helt med dig. Tycker att Eric ser ut precis som du beskriver när han tar i!Håller med om att han blir ganska ful/ser konstig ut när han tar i så han nästan spricker... :SMen hans röst är gudomlig så jag älskar honom ändå. Jag får blunda när jag ser honom nästa ggn, haha. *asg*L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande:
Där ser man! KUL!