Unga mammor göteborg?
Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!
Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.
Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!
Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.
Åh, jag förstår det. De är underbart!
Ja men det låter jättebra, tror också du kommer veta när det väl drar igång.
Använd dig av Epidural! Det är UNDERBART! Hade inte klarat mig utan : ) ..
Annars inför tycker jag bara att du ska passa på att sova och ta hand om dig själv, efteråt är det Bara bebisen man tänker på. Så mys och gör saker du inte kommer kunna göra på ett tag sen.
BF- listan
Födda- listan
14/4 Mellie182 Första barnet Vincent 4360g 55cm lång
14/8 ViiCii, första barnet, Caylie 3875g 51cm
16/7 - 06 udda3 Clara. 3år
25/8 c4m1ll4, Första barnet Rasmus 2515, 44 cm
här vill jag vara med
sonen hade bråttom ut, kom i v 33+4, den 25 augusti.
Fick ligga kvar på neonatal en vecka, och har haft permison med hemvård i 2 veckor. Ska tillbaka till Mölndal sjukhus för utskrivning imorgon!
Välkommen c4m1ll4! Oj, han hade verkligen bråttom. Skönt att ni inte behövde stanna på neo allt för länge! Kul att vi blir fler här : ) ..
Tycker vi ska ses snart!
Hej!
hoppas det inte gör något att jag hakar på den här tråden helt plötsligt!
jag heter Malin är 20 och har en son på 4 månader, bor i Mölndal.
Jag har i princip sedan Adrians födsel, letat efter fler unga mammor i Göteborg! Vill väldigt gärna träffas, känner inga andra föräldrar.
tack så mycket! :)
gud va frustrerande det måste vara att gå över tiden :( jag hade turen att inte gå över, men tyckte ändå det kändes som att jag hade varit gravid i flera år nästan. man går ju bara och väntar och väntar de sista veckorna. man är ju så nyfiken på vad det är för liten personlighet man går och bär på. men håll ut! :) det kommer ju garanterat vara värd all väntan! :)
AdriansMorsa: Välkommen! Har också velat hitta några ett tag. Nu har vi varandra =)
DaaLing: Jo jag har hört det, jag kände dock ingenting, fick bedövning och hade lustgas. Jag sa "säg till innan ni sticker" och då hade de redan hunnit ta och var klara, så kände ingenting : ) . Direkt efter att jag fått epiduralen fick jag krystvärkar och hon var ute efter 1,5 timme. Det kanske hade gått snabbare utan men jag kände ändå ingen smärta över huvudtaget (förutom då hon precis kom ut) så det var verkligen värt det. Hellre 1,5 timme utan smärta än 45 minuter utan! Det kommer säkert gå jättebra för dig!