• Prisssan

Syskonlängtan 4

Lalie skrev 2009-09-04 17:16:12 följande:
    Åh, vad jobbigt. Du måste vara rädd om dig och inte jobba för mycket!
    Mmm inte lätt att leva efter när man brinner för sitt jobb. Känner det lite som att mkt lämnas till mig då jag är sådan som gillar att fixa och dona.
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara överallt på samma gång...
  • Prisssan
    Trollmor skrev 2009-09-04 21:52:33 följande:
    Jeskan: Håller tummarna! Cellisen: Gumman. Du måste ta det lite lugnare, förstår att det är svårt, men du måste *orolig* *sniff sniff* någon som äter choklad här inne eller?? Allt har börjat lukta mer nu oxå...
    Haha, jag åt choklad igår, måste varit det du märkte
    Går inte att ta det lugnare på jobb. Faktiskt inte. Och vi har endå en lugn avd.
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara överallt på samma gång...
  • Prisssan
    Cybele skrev 2009-09-05 16:17:06 följande:
    Hejsan! Jeskan: håller tummarna! Cellisen: var det epilepsi? Hur ofta brukar du få anfall? Kul att höra om alla testare i tråden! :) annars känner jag mig inte så munter idag. Enligt mina 300 brösttest per dag, verkar nu majoriteten falla åt "icke gravid" :( Mens väntas på måndag och senare nya tag. En undran, är det någon mer i tråden som är över 35? Kram till alla!
    ja, ep. Har tyvärr mindre anfall dagligen. Eller iaf känningar av anfall. De stora har jag inte haft på sex år, fram tills nu då.
    Men detta var ändå inte så kraftigt som de jag fick förr. Innan jag födde min dotter.

Jag är inget testfreak, testar aldrig, blir ändå bara minus och min mens är så punktlig att jag inte hinner hoppas.
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Prisssan

Jag är ju bara 28...

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Prisssan

Morron..

Mammiz*Stor kram* Roxy blev jättenöjd med sitt rum men vi är inte helt färdiga än. Vi ska byta ut alla hennes möbler innan hon flyttar in.
    Men snart så, projektet har liksom legat på is nu när vi jobbat så mkt.

Cyb: Ja, stress, sömn, och starka känslor påverkar mkt anfall. Men så har man ju helt enkelt otur också. Man får större anfall eller mindre.
    Jag brukar inte ha de större men verkar ha kommit lite tillbaka.

• Prisssan
    Trollmor skrev 2009-09-06 10:02:58 följande:
    God morgon! Vi har slappo morgon jag o dottern, ätit frukost framför tv´n. Jag har fortf pyjamas Har oxå haft problem med vad vi ska göra med alla babygrejjer . Kläder har sorterats ut o getts bort o skänkts till öst. Men vi har ändå hur mkt som helst kvar utav saker som jag inte vill ge bort. Nu kan vi skicka vidare allt till min syster iaf. Skulle det nu bli så att vi behöver det sen i framtiden så kan vi ju ära tillbaka det Bra plan... Tror symptomen börjar avta nu...
    Hoppas du har fel!

Jag har också pyjamas men inga babysaker kvar. Vi ville köpa allt nytt.
  • Prisssan

Cyb

• Prisssan

Jeskan: Åh gud vad spännande! Jag hoppas så på dig

Höst: Jäklar vilken dålig stil

Troll: Fint fixat gumman

Mammiz: Lycka till på återkollen!

• Prisssan

Mammiz. Bra ändå.. du vet vad jag menar även om det är lite kvar som du behöver svar på.

Här traskar livet på. Har ju haft en del anfall och det känns. Har fortfarande små var dag. Nu är det op om två veckor och då blir jag ledig från jobb i tio dagar! (Ledig helgen innan) så då får jag vila upp mig lite
    Behövs känner jag.

*Kramas*

• Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-07 23:00:51 följande:
    vad jobbigt de måste vara med alla anfall i dess olika grad. passa på att vila upp dig! hur reagerar din dotter då du får ep anfallen?!

jag har idag pratat med dem om min navel då de gör lite ont i den efter Op:n det går att årgärda min navel som jag har ont av då dem skulle försöka operera in fd ärr i ett. Men nu behövdes de prioriteras vilket som var mest akut att ordna. Och de var ju beskedet jag väntar på. Men dr gick in i journal och läste att den vuxit till en stl avXX millim. men vad denv ar innan framgick inte. Oavsett svar och behandling eller inte så måste först läkare som har hand om sådana här ärenden uttala sig om vifår" göra ett ivf. mer väntan.. Ska ringa till veterinär i morgon och höra vad de kostar att kasterar en han-hund.
    Roxy, hon reagerar inte nämnbart. Det är hennes liv, hon vet inget annat. Hon ringer/ropar på sin pappa.
Svar på tråden Syskonlängtan 4