• Prisssan

Syskonlängtan 4

Trollmor skrev 2009-11-25 08:51:52 följande:
    Cellisen: ja, dessa barn visor är för sorgliga Har inte farmville men fb. Inboxa ditt namn så letar jag upp dig.
    Ja!
    I think I´m paranoid and complicated....
  • Prisssan

Läkarbesöket mwed C tog två timmar nästan- trot eller ej... han fick genomgå massa neurologiska undersökningar och svar på frågor om symptom.
    De letade efter vita blodkroppar i ryggmärgsprovet, det tyder på inflammation... iaf så hittade de typ 4 och det ska inte finnas några i liqvor (hjärnvätska)
    Men det är ju inte mkt att gå på då hans symptom inte är de typiska för ms.

Så på fre eller må blir det ny MR mer avancerad på hela hjärnan, de tog tydligen inte på alla område på förra och med kontrast denna gång.
    Så vi väntar...igen. Jag antar att om inflammationerna t ex är större så tar de ryggmärgsprov igen för att se om det finns fler vita blodkroppar men det är bara en logisk gissning.

Vi ska gå till medicinmott. två timmar efter MR och vänta på neurologen så att vi kan få svar och han är såklart fortsatt sjukskriven.

• Prisssan

Trollis: Jag hoppas att du inte får den jävla mensen{#lang_emotions_yell}

Mammiz: Vad jobigt att du fortfarande inte mår bra, har du fått svar eller?

• Prisssan

*Psykbryt*

Jag tror att jag totalt har fått spader, jag är så otroligt trött och det är så mkt både hemma och på jobb.
    Jag är så slut att det värker i kroppen och jag bara virrar ihop allting. Jag tar mer och mer tegretol igen för att inte få anfall, massa spring på jobb, hemma är det ju lugnt fysiskt men psykiskt är jag helt knäckt... och så dessa dumma pergo.

De har gjort mig ännu tröttare och dessutom helt gråtmild, känns som om självförtroendet är i botten när man mår så här.
    Jag ska aldrig mer ta en enda pergo, de gör bara allt i livet ännu värre och jag blir ändå inte gravid! Det har jag inte blivit på fem år så varför i allsindar skulle jag bli det nu? Plus att det inte ens verkar som om jag hade äl denna månad av pergo.

Så nu skiter jag bara i allt! Jag får inte ens röka och nu är jag så avundsjuk på alla som röker och sur över det med.
    Kan bara sätta mig ner och vänta på den dumma dumma dumma mensen.

• Prisssan

Trollis

• Prisssan

Morning..att sjuka mig är totalt uteslutet, vi har så mkt sjukfrånvaro på vår avdelning att jag inte vill bidra till den.
    Därför vi jobbar under så stor press egentligen, massa vikarier och igår kom ingen alls... Vi har två som sjukar sig jätteofta och en som gör det lite mer än vi andra och så är det jag och en till kvar. Eller ja en till förtillfället men hon är bara hos oss till årsskiftet.

Mammiz: Ingen aning om vad det är men förklarade de inget för dig?

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-28 09:10:23 följande:
    cellisen--> Godmorgon! Ursch vilken jobbig sits du sitter i.. vet inte riktig vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig... kram

Hur är det med dig?
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-28 09:19:01 följande:
    Jodå.. det knallar på.. känner mig förbannad på hela världen förtillfället men annars e det väl bra..  jobbar å ska således gör det hela långa dagen...
    Åh du är som jag nu då? Skönt att inte vara ensam
  • Prisssan

Svisch: Klaga hur mkt du vill Idag känns det lite bättre för vi har julpyntat och det är så mysigt. Sen var jag på systemet för jag och C har dejt idag..och så köpte jag en vinglögg.
    Det har jag aldrig haft hemma och jag tyckte att det kändes vuxet

• Prisssan
    MissCh skrev 2009-11-28 23:33:34 följande:
    Hej! Jag har inte varit i den här tråden, men har en liten fråga till er som kanske vet. Vi har försökt i över ett år, men inget har hänt. Vi har två barn sen innan, och då tog det inte så lång tid att bli gravid. Jag är 36, så jag tycker inte det borde vara för sent. Vi vill väldigt gärna ha en trea, och jag funderar nu på om något kan ha ändrats eller blivit fel. Vad kan man kolla upp, och finns det några första åtgärder att prova? Det känns som att man ska bli utskrattad om man hör av sig någonstans för hjälp och man har fått två barn innan! Tacksam för något tips.
    Du kan ju söka hjälp hos gyn. Vissa gyn är trevliga, andra inte...min första tyckte att jag inte borde oroa mig alls och då hade det ändå gått två år!
    Du får stå på dig lite om du träffar på en sådan. De kollar äl och spermier i första steget.
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-29 08:58:42 följande:
    Glad första advent!
    Detsamma

Nu är det snart jul♥
  • Prisssan

Den femte julen utan att vara gravid{#lang_emotions_cry}

(Men det får vi inte tänka på mer nu)

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-11-29 09:08:54 följande:
    får, får vi väl.. men kanske inte så bra för då blir man bara deppig.. 
    Precis
  • Prisssan

Åh missade Trollis mens Skit också

Pej: Tack verkar som en bra dag nu med...men när jag är med familjen så känner jag inte av det liksom, de gör mig stark.

• Prisssan
    pej skrev 2009-11-29 11:15:10 följande:
    Bra Cellisen, då får du i alla fall några "andningshål" mellan varven. Det är viktigt!
    Sant, verkligen...
Svar på tråden Syskonlängtan 4