Syskonlängtan 4
Vad har nu hänt gumman ![]()
Det fixar inte jag.
Skulle någon sagt att jag får välja mellan tvillingar och inga fler barn, så vet jag faktiskt inte vad jag hade svarat. Allt för Roxy.
Vad har nu hänt gumman ![]()
Välkommen... frågar som Höstis, har ni gjort mf+ vanlig utredning?
Det är hårt och lite tabu att sörja det faktum att man inte kan bli gravid om man har ett barn. Folk tycker att man ska vara tacksam för det man har och inte tjura över att man inte får fler.
Det sticker tydligen i ögonen.
Förresten... hur ser era titthålsärr ut?
Kikade på såren idag, två små fina nere vid livmodern och sen det vid naveln.
Fast det ligger inte under naveln som han sa, han har liksom öppnat hela navel?
Det är sytt från sida till sida, lite som ett kors.
Är det så man göra? Jag har ju inte en enda bristning eller löshud på magen...och nu ser min navel helt misshandlad ut.
Men nu är det färskt så man kanske inte ska titta... men jag var tvungen att byta bandage.
Höstis: Min navel ser helt uppfläkt ut, snittad åt alla håll. Jag trodde att de öppnade en precis under naveln. Nåja...det ser nog bättre ut snart.
Lilla gumman...♥
Morron..
Mammiz: Ja jag blev ju inte sjukskriven, alltså måste jag gå och prova. Men om jag tar det lugnt så borde det gå hur bra som helst? Jag har ju bara lite ont över naveln, inga anfall, ingen blekhet eller sådant längre.
Plus att jag suttit stilla i över en vecka, är van att promenera ett par km om dagen och jag har ätit sååå mkt.
Gått upp två kg
eller tre...