• Prisssan

Syskonlängtan 4

Höst flickan skrev 2009-09-08 07:07:02 följande:
    godmorgon. jeskan, du har mina tummar.*kramar*

cillisen,har du alltid haft såhär ofta anfall även när du var gravid? låter väldigt tufft och jag förstår att det tar på dig. Ska du opereras i veckan el var det nästa vecka? jobbar du denna vecka? *kram*
    När jag var gravid och yngre hade jag väldigt mkt kraftigare anfall. Efter min förlossning så har jag inte haft de kraftigaste men jag har ju börjat få de på ca 1,5-2 minuter igen.
    Så det är inte de allra kraftigaste jag kan få.  Du skulle sett som jag slog mig som gravid, ramlade hejdlöst med ansiktet nedåt hela tiden.
    Jobbar denna och nästa, sen fr om nästa lö är jag ledig. Op den 22:e.

Jeskan: Om vi inte hinner prata innan jag går till jobbet sen så lycka till
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Prisssan

Så nu håller definitivt min mens på att komma. Tidigare igen, typ varannan månad som den strular nu. Vad kul... *Ironi*

Jag tränade också förr, men sen blev det så jobbigt att gå ensam iom min ep. Hatar att den påverkar mitt liv så mkt fortf efter 23 år men det gör den. Orkar inte lika mkt som jämnåriga och den gör lite att man isolerar sig på något sätt.
    Man blir rädd för att springa runt för mkt och sånt.

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-09-08 08:54:36 följande:
    Det kan jag förstå.. måset vara mycket jobbet just på det sättet...
    Mmm när man var yngre så brydde man sig inte, nu tänker man och bryr sig för mkt!
  • Prisssan

Höst: Inte tycka synd om mig Jag är van. Kommer ju inte ihåg hur det var utan ep.
    Man vänjer och anpassar sig men det märks ju på livet helt klart.
    Nu tänker jag mkt på min ep, just för att jag har anfall dagligen. Som tur är så är det inte dagligen som jag har stora1

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-08 10:40:34 följande:
    el..hi hi..var det en dirrekt fråga till jeskan*förvirrad*
    Haha Tack för ett skratt!

Jag har aldrig testat med digitalt Längtar och hoppas att det kommer en dag då jag får göra det...
  • Prisssan

Den dagen jag får ett plus och säkert är gravid. Då ska jag ta ett digitalt. Men bara då.

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-08 10:55:39 följande:
    precis...själv tar jag digital väldigt sällan.... sist jag tod det var det fruktansvärt jobbigt.. hade fått svaga + på clerblue..icke gravid på didital...blödde tyvärr rejält...o efter 2-3 dagar med massa blödningar visade det digitala gravid skitjobbigt...hormonerna ökade rejält under några dagar trotts att det handlade om ett mf
    Nästan omöjligt att glömma
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-08 10:59:51 följande:
    ja...det är ju det...lika så mitt j*vla x... var såå glad..stora tuttar i över en vecka men vågade inte testa(försökt ett år) o så testade jag....supertydligt +..sen typ dagen efter kom blodet...varför varför varför var jag tvungen att få se + o bli så glad? kunde inte blodet kommit dagen innan *ledsen*....usch..nä...det e gamla jobbiga minnen.
    Mmm fruktansvärt Jag har ju inte dessa minnen. Förutom då i feb när jag började böda massor fyra dagar efter mens och sen fick pluss.
    Naturligtvis var det skitjobbigt men samtidigt så visste jag redan att det var kört iom blödningen, kollade mest för att liksom.
    Plus att vi som inte fått det minsta hopp under(då fyra år) vi såg ju det lite som ett hopp för framtiden.

Nu inser jag ju att på nio år lyckades vi två gånger och det är nog de chanser vi hade till ett barn till.
    Som tur är så fick vi ju Roxy. Och vem vet om det blir ivf till vintern.
  • Prisssan

Höst: Ja man vet aldrig. Måste ju prova iaf. Sen tror jag inte att jag ens bryr mig över hur jobbigt det blir för mig Om det ger resultat.

• Prisssan

Jag hade ju så ont i brösten i sö och igår, idag började jag blöda lite. (Nu blir det lite detaljer...)

Sen jobbade jag och glömde bort tampisen och det kändes konstigt innan jag skulle gå hem.
    Då upptäckte jag att den var helt torr så det var ju inte konstigt att den kändes konstig

Iaf mensen kommer väl imorgon istället. Är ju lite tidigt eftersom jag först ska ha den på lö.

Mammiz: Hur är det med din dotter?

Svar på tråden Syskonlängtan 4