Syskonlängtan 4
Själv har jag ingen mens men så enormt ont i magen...är väl alien som spökar nu inför mens.

Morron...
Mammiz: Vad hade hänt med din dotter? Läskigt, hade min dotter varit så hade jag direkt åkt till sjukhus!
Fick höjt min medicin nu igår så jag hade först anfall vid 19-20 vilket var så skönt, och det var väldigt lindrigt.
Men jag hoppas ändå att det ep teamet kan hjälpa mig, jag vill också vara en av de många som är anfalssfria- eller har anfall sällan iaf.
Tack, hoppas också att det är på rätt väg men jag önskar att jag slapp ta så mkt av de båda medicinerna.
Trollis: Jag började byta medicin men jag kunde inte ta bort den gamla helt så jag går på båda. Nu fick jag höja min gamla med 200 mg.
Har faktiskt inte behövt ta extra tabletter nu i två dagar sen jag höjde!
Alla blir inte anfallsfria men de flesta blir det med rätt medicin och dos.. hoppas jag kan bli det också.
Jag vet inte det där med pergon, kommer inte ens ihåg när jag skulle börja med den. Hade för mig att det var från dag 1 men då var det nog inte det?
Får fråga läkaren efter op.
Jeskan: Nej det tyckte jag inte. Den var fin och det är ju en sådan man kan ha då de växer också
Välkommen Grön, vet så väl hur du känner. Vår dotter är åtta och längtar förfärligt efter ett syskon.
Tyckte den du hittade var lika fin som en ny. Hade jag hittat den jag vill ha begagnad och fräsh så hade jag lätt valt den. T kostar mellan 8-9000 liksom.
Som denna, men en annan färg.
www.teutonia.de/index.php