Syskonlängtan 4
Tittade inte på hollywood fruarna... får panik på sådana kvinnor. Varför var alla tre blonderade, operareade kvinnor?
Får man inte vara naturlig utan nanny om man är rik
Ja! det väljer jag att tro på! Och min op+ spolning+ vitaminer+ Roxy´s åtta års dag och vår nio års dag kanske ger oss lite tur ![]()
Morning..morning.. idag händer inte mkt. Ska slappa här till tolv och sen jobbar jag till 21. Sen ska jag förföra min man eftersom vi nog inte kan ha sex på ett tag sen
Funderar på svart genomskinligt nattlinne och stayups... funkar det tror ni ![]()
Trollis: åh vad det är jobbigt att känna sig så. Jag känner mig också låg, speciellt nu när det är op i dagarna plus att jag suttit ensam här med mina tankar i tre dagar.
C jobbar och Roxy är i skolan och så jobbar jag hela em plus kväll. När jag kommer hem så sover gummis och C måste llägga sig. Så tråkigt.
Och då sitter jag ensam vid datorn ett par timmar innan jag kan sova. Ibland tänker man bara för mkt.
Nästa mens är det ju dags för mig och pergo också.
Tack cybele! Kram på dig med
Hoppas på dig inför bim nu då?
Såå nu är denna dag nästan slut och snart dags för op. Imorgon ska jag prata länge och nog med fritids- Roxy ska vara där hela dagen, sa jag det?
Fröken tyckte inte att vi skulle låta henne vara hemma en dag från skolan och C vägrar stanna hemma med henne så skolan tyckte att hon kan få vara på fritids.
Bara vi hinner till 18 30 innan fritids stänger, när var du hemma igen Mammis och när skulle du vara där?
Mamma ska hämta gummis i nödfall. Om jag inte kommit ut till fem så får C ringa mamma så att hon hämtar gummis när hon slutar kl 18.
Farmor kan inte ta Roxy då hon är väldigt sjuk och går på strålbehandling, vi vill inte lämpa över ansvaret på henne en hel dag när vi är så långt borta.
Jag är fruktansvärt nervös över att vara så långt borta från gummis och såklart är jag helt onåbar, klart C fixar allt och åker hem om något skulle hända henne<.-<9 <men jag har lite kotrollbehov... hade mått bäst av att veta att mina älsklingar var tryggt hemma och väntade på mig
Han vägrar- min plats är vid din sida, säger han och tycker bara att allt handlar om mitt kontrollbehov... han får ju ändå inte vara med innan, under och efter op.
Mammiz: Nejdå
Nu känner jag dig, det där har vi bakom oss och behöver inte tänka på mer
Tack för att du delat med dig. Jag kommer nog att begära att få åka hem så fort jag kan, jag kan må dåligt hemma och veta att min dotter är med oss.
Känns inte så kul att lämna henne här i stan medan vi åker till en annan stad, ca en timmes väg. Tänk om något händer, tänk om vi blir sena och min mamma inte kommer i tid tills fritids stänger?
Vad händer då? Eller om det händer min mamma något, eller hon glömmer
de tankarna skrämmer mig nog mest.
Idag skrämmer de mig mest iaf.
Morron..
Mammiz. Han vägrar lämna mig, vi bor en bit från ystad också. Han tycker mest att jag har kontrollbehov för hon kommer ju ha det jätteskoj på fritids.
Vilket jag vet att hon kommer och jag tror inte mamma skulle schabbla till det heller.
Det finns alltid massa tänk om.. jag kan bli överkörd idag när jag ska gå och hämta gummis. Då står hon också där och väntar.
Jag tog citodon i jan då jag hade tändvärk, funkar fint med mina ep mediciner.
Men gud vad jag kräktes, jag var helt däckad. Det var pest eller kolera- att ta dem och kräkas eller ha djävulskt ont.
Jag tog dem.
Allt kommer säkert bli skitbra..