• Prisssan

Syskonlängtan 4

Höst flickan skrev 2009-09-24 07:11:10 följande:
    godmorrgon, detta med att ha ont i axlarna..ja, det får man som bara den, när jag opererade bort mitt X så var det där jag mäst hade ont. Glöm inte ta värktabletterna! Hoppas du inte har endo
    Kram från en som mår bättre jippey!! men jädrans vilka 2 dagar jag haft....hua..mår fortfarande inte bra, men jag ser ljuset Kram kram
    Skönt att du mår lite bättre, ledsen att jag inte varit så super engagerad i någon av er nu inför op och sådant.{#lang_emotions_embarassed}
    Jag vaknar nog upp ur egodrömmen jag också.
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-24 07:22:10 följande:
    men gummsi, sluta..jag tycker inte du varit ego vi ska itne visa att vi bryr oss för att vi måste heller hur? I bland har man mycket med sig själv vi ska bry oss när vi har kraft att göra det, för man vet ju att vi bryr oss alltid trotts inga komentarer, heller hur? oj så vackert skrivit hi hi...
    Vackert ja
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 11:17:01 följande:
    Nej, tror inte ngn kan det tyvärr Mitt barn får absolut inte vistas nära mig i morgon för ens 3 timmar efter ja kommit hem från sjukhuset pga den radioaktiva injektionen jag får i morgon bla. Hur är de med dig Jeskan?! vad händer?!

Cellisen; Det är oftast den värken som är den största plågan efter laparskopin, jag brukar ha ont ialla fall 1 veckas tid om inte närmare 1- 1½ vecka med smärtor från kroppen. Vissa gånger kan jag då jag vänder mig (liggandes från sida till sida känna bubbla som förflyttar sig) Krya på dig och glöm inte ta dina pills kramar
    Fick bara piller så att de räcker till ikväll. Har ännu mer ont idag än igår (förutom igår kväll, det var då det började) Vad beror det på? Trodde det skulle vara värst i början?
    Vad var det för röntgen du ska göra?
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 12:09:18 följande:
    det brukar för mig vid laparskopi börja man har ont i op ärren, magen uppsväld, kan kännas öm i nacke, axlar, under revbensbågar, nyceklben för att sen efter dagar går öka för att sen i (mina op fall) så stiga upp i nacke och huvud för att sen ge med sig. Men jag skulle råda dig ringa gyn och be om mer tabletter. (jag brukar ungefär komma hem den här dagen som du redan är hemma på dagen efter eller dagen där på efter laparskopi op.)..

Jag ska in på en pet/ct röntgen heter det.
    Okej, ja det stämmer ju rätt bra med mina smärtor. Skönt att höra.

Lycka nu till imorgon!
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 12:45:25 följande:
    Tack! blev förberedd igår på att de mest troligt kommer vilja operera mig och att jag kommer få en tid rätt snabbt att få träffa någon läkare där. Vilket jag inte fått göra ännu. sen har jag inte fått någon pappers kallelse på tiden i morgon ej heller förberedelser och info om denna röntgen. kanske kommer med dagens post?! Nu ska jag ut i blåsiga byn med hunden, för att sen hämta tösen 13.15. sen blir de till att åka till församlingshemmet för klapp & klang *får man erkänna att jag är väldigt rädd och nervös, jag skäms över mina inre känslor* svärmor har bara pratat emot de jag skrivit till henne på msn, om hur de ligger till. och hon säger att de inte alls behöver vara tumör och de är nog inte alls sioch så. så i förrgår bev ja så arg, så jag skrev: Vi får väl se om min Läkare har fel! Go natt *offline*
    Jobbigt att behöva ta sådant med familjen också när man mår dåligt. Usch inte fler op för dig väl
  • Prisssan

Mammiz *Kramar hårt* Jag vet inte vad jag ska säga. Ibland drabbar allt en enda person känns det som. Vi har också haft rätt mkt motgångar men inte när det gäller sjukdomar och sådant.
    Bara svärmor.

• Prisssan

Morning... Vilken diskussion ni hade där Jag mår lite bättre idag, sticker och drar och värker men inte så farligt mer.
    Värken i axel och hö revben har nästan släppt nu. Skönt

Höstis: Håller alla mina tummar på dig nu inför testdag.

• Prisssan

*Kramar Höstis*

Nu har jag varit ute och gått lite, fick rätt ont av det, överansträngde mig nog Ska vila så blir det nog lite bättre sen.
    Min mage är jättesvullen, såg att väldigt många tittade på den som om jag var gravid I wish...

• Prisssan
    Takid skrev 2009-09-25 15:42:31 följande:
    Hoppas att jag platsar här . Har en pojke på 3,5 år som vi fick efter 5 misslyckade ICSI. Blev spontant gravid efter spolning av äggledarna. Nu har vi försökt få ett syskon i 3,5 år och har misslyckats med 2 FET. I tisdags sattes de 2 sista (5 år gamla) äggen tillbaka och detta är sista försöket. Känns allt bra nervöst nu - har gått på akupunktur och verkligen försökt skapa optimala förutsättningar. Nu är det ju bara att vänta och hålla tummarna... Hur ska man kunna vänta i 18 dagar?! Känns som en evighet .
    Välkommen..förstår att det känns som en evighet dit.
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-25 14:13:14 följande:
    cillisen, lägg dig i soffan resten av dagen själv har jag oxå varit ute o knallat i lugn takt,så vackert väder Älskar hösten.

jo, glömde tillläga i vår historia att embriot vi + ade med var plockat år 05.... (samma kull som vår dotter) Så alla ägg som varit plockade nu har dött.....börjar tro att äggen gjort sitt faktikt. Pratade med min karl om att fråga om vi kan få sätta in 2 långtidsodlade embrion nästa gång, han gick med på det..frågan är om dom gör det och jag vågar. Kram
    Tycker också väldigt mkt om hösten, känns fräsht i luften efter en instängd sommar typ.
    Rätt tufft om man skulle fått tvillingar efter att ha längtat så länge.
    Jag vill dock inte ha det, men bara pga Roxy. Då blir hon ensam men de har varann, får vi ett barn till så är de båda ensamma men har varann.

Om ni förstår?
Svar på tråden Syskonlängtan 4