• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Bobbenn
    Sommarpresent skrev 2009-10-28 09:06:22 följande:
    Ni som klagar på modellen hur mycket väger ni egentligen?
    Ingen aning, äger ingen våg men skulle tro ca 70 kilo. Är 166 cm lång
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • sarismaris

Är det fler än jag som inte lyckas komma in på Rea-sidorna på nätet? Händer inget när jag klickar där.. Dom kanske håller på å grejar med det??

Towa 051125 & Ella 080413
  • Moonis
    sarismaris skrev 2009-10-28 19:06:25 följande:
    Är det fler än jag som inte lyckas komma in på Rea-sidorna på nätet? Händer inget när jag klickar där.. Dom kanske håller på å grejar med det??
    Inte jag helelr, verkar som dom ska ha rea där nu, brukar vara outlet annars
  • sarismaris
    Moonis skrev 2009-10-28 19:19:35 följande:
    Inte jag helelr, verkar som dom ska ha rea där nu, brukar vara outlet annars
    Ja precis! Nu måste det ju va nåt större på gång! {#lang_emotions_laughing} Hoppas det går att se ikväll!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • star67

åker min man nu, kanske han hinner och handla en foundation åt mig.

• Pillis1975
    Buttelina skrev 2009-10-28 14:07:59 följande:
    vad f*n har det med saken att göra?
    Nej men så är det ju. Vissa är väldigt långa o smala, men fördelen med det är att de kan ha turen att se bra ut på bild, för där ser det bäst ut om man är väldigt lång o extremt smal. I verkliga livet ser de ju inte så där bra ut när de står bredvid "vanliga" människor, då ser de ut som långa stickor.
  • Hallontårta

Men de var inte de gamla mössorna jag pratade om innan. :> Grabben hade mössan på sig idag (första minusgraderna på länge idag!) och den satt bra ändå, låter skärmen vara. :) Tack alla som svarat!

maadicken skrev 2009-10-27 23:41:47 följande:
    jag är rätt säker på att om det var meningen att den skulle gå att fälla ner, så skulle den vara fäst med tryckknappar
  • Hallontårta

Men så är det ju inte, en del ser bara sjuka ut.

Pillis1975 skrev 2009-10-28 20:50:02 följande:
    Nej men så är det ju. Vissa är väldigt långa o smala, men fördelen med det är att de kan ha turen att se bra ut på bild, för där ser det bäst ut om man är väldigt lång o extremt smal. I verkliga livet ser de ju inte så där bra ut när de står bredvid "vanliga" människor, då ser de ut som långa stickor.
  • Pillis1975
    Hallontårta skrev 2009-10-28 20:53:38 följande:
    Men så är det ju inte, en del ser bara sjuka ut.
    Ha, ja men då tror jag alltid att de är för retucherade
    Jag tycker oftast att fotomodellerna ser bra ut på bilderna, men jag vet att de inte ser så bra ut i verkligheten för som sagt så ser de ofta undernärda ut och är alldeles för långa.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9