• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pixxi

Hm... det står på min lindex order att jag ska vara aviserad på sms, men jag har inte fått något sms. Jättemärkligt. Hur gör man då?

• maggan75
    Pixxi skrev 2009-11-30 14:38:25 följande:
    Hm... det står på min lindex order att jag ska vara aviserad på sms, men jag har inte fått något sms. Jättemärkligt. Hur gör man då?
    kolla med kundtjänst kanke  ??
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2009-11-30 14:55:12 följande:
    kolla med kundtjänst kanke  ??
    Det ska jag göra
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2009-11-30 11:30:40 följande:
    åhh var den redan slut ... då ska tösen och jag ta en liten utflykt snart inboxa om ni vill ngt
    fick tag på var sitt set till tjejerna. Köpte lite större storlekar, så räcker de lite längre.
  • maggan75
    charmmiss skrev 2009-11-30 15:34:20 följande:
    fick tag på var sitt set till tjejerna. Köpte lite större storlekar, så räcker de lite längre.
    Här var de slut brukar alltid finnas kvar  men  inte idag ....
  • Pixxi

Jag fick ut paketet

Jag håller med om att velouren är tunnare på den nya tunikorna men de var så söta så jag behåller dem. Ena iallafall, den gröna var i två helt olika gröna nyanser på framsidan och ryggen så den ska jag lämnat tillbaka.

http://www.familjeliv.se/hem/pixxi/gallery/phpgxni2k.jpg

jag är kanske lite gnällig

• Anna i Skåne
    charmmiss skrev 2009-11-30 15:34:20 följande:
    Beställde på nätet kl 8 i morse och då stod det attdet fanns. Hoppas de kommer nu också!
  • iAnnaMaria
    Pixxi skrev 2009-11-30 16:24:54 följande:
    Jag fick ut paketet Jag håller med om att velouren är tunnare på den nya tunikorna men de var så söta så jag behåller dem. Ena iallafall, den gröna var i två helt olika gröna nyanser på framsidan och ryggen så den ska jag lämnat tillbaka. jag är kanske lite gnällig
    så ska det väl inte vara? nä det skulle jag gå tillbaka med om det inte är tänkt så...
  • Pigelinen

Sitter och ska beställa bikini till vår resa. Har nya HM katalogen men jag kan itne bestämma mig för vilken jag vill ha... hum svårt... Lite små bilder kankse men hoppas ändå att någon kan komma med råd...
    Har noll koll på vad som "gäller". Åker utomlands i januari så därför behöver jag beställa nu...
     samma men i olika färger...

• solstraalen

Det reades röda sportbyxor på flick nyligen. Är det någon som råkar veta att de finns kvar i er butik i 110??
    De var slut i uppsala..

Tvätta mina igår och de blev möööööööööööööörkrött i enkronestorlek runt ringarna där snörningen är i midjan.. Men jag fick INTE byta till lila, utan att betala mellanskillnade.

Tyckte de var konstigt, för så har jag fått göra flera ggr förut i liknande fall i andra affärer-.

Hon förklara att de lila var inte på rea, så därför måste ja lägga till mellanskillnaden isf.. NO WAY sa jag och behöll de förstörda byxorna

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9