• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-18 20:42:06 följande:
    Oj, hihi de var mkt de.. ja skulle nog bli klar på 3 tror ja, beror ju helt på vem man har med sig ioförsig
    ja jag är ju sån att in o köper det jag ska ha, kollar lite o sen ut igen...
  • playmate86

tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-18 21:26:19 följande:
    tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body

www.lillamyran.se

Har du reggat dig på Weledas sida?

Hämtat ut paket på babyproffsen?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-18 21:28:50 följande:
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body www.lillamyran.se Har du reggat dig på Weledas sida? Hämtat ut paket på babyproffsen?
    wow det va billigt, lägger den sidan bland mina favoriter..
  • playmate86

inte hämtat ut från baby proffsen än.
    weledas har jag inte hört talas om och inte lillamyran heller