• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-18 20:42:06 följande:
    Oj, hihi de var mkt de.. ja skulle nog bli klar på 3 tror ja, beror ju helt på vem man har med sig ioförsig
    ja jag är ju sån att in o köper det jag ska ha, kollar lite o sen ut igen...
  • playmate86

tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-18 21:26:19 följande:
    tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body

www.lillamyran.se

Har du reggat dig på Weledas sida?

Hämtat ut paket på babyproffsen?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-18 21:28:50 följande:
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body www.lillamyran.se Har du reggat dig på Weledas sida? Hämtat ut paket på babyproffsen?
    wow det va billigt, lägger den sidan bland mina favoriter..
  • playmate86

inte hämtat ut från baby proffsen än.
    weledas har jag inte hört talas om och inte lillamyran heller

LittleMee skrev 2009-09-18 21:28:50 följande:
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body www.lillamyran.se Har du reggat dig på Weledas sida? Hämtat ut paket på babyproffsen?
  • LittleMee

Vet att de även säljer på Tradera ibland om man nu inte vill ha så många att frakten på 39 kr är värt det.

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-18 21:35:55 följande:
    inte hämtat ut från baby proffsen än.weledas har jag inte hört talas om och inte lillamyran heller
    Reggar man sig på Weledas hemsida får man ett minikit. Babyolja, zink och kroppslotion. Dryga produkter som är i lagom storlek för skötväskan. Man binder inte upp sig för nåt och jag har aldrig fått reklam därifrån sedan jag fick Maxen.

Ta en titt i Lillamyrans hemsida. De har ganska snygga bodys tycker jag.
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-18 21:39:50 följande:
    Reggar man sig på Weledas hemsida får man ett minikit. Babyolja, zink och kroppslotion. Dryga produkter som är i lagom storlek för skötväskan. Man binder inte upp sig för nåt och jag har aldrig fått reklam därifrån sedan jag fick Maxen. Ta en titt i Lillamyrans hemsida. De har ganska snygga bodys tycker jag.
    tycker de har jättefina kläder... som tur e så är ju intekläder till nyfödda så jättedyra, blir ju knappast billigare när dom blir äldre o sliter mer på dom..
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-18 21:44:18 följande:
    tycker de har jättefina kläder... som tur e så är ju intekläder till nyfödda så jättedyra, blir ju knappast billigare när dom blir äldre o sliter mer på dom..
    Tycker jag också. Inte så gullegull på kläderna.

Jag är dessutom för snål för att lägga ut över närmare 100 kr för en body när han växer ur den på nån månad. Svärmor är desto mer generösare. Där handlas det flitigt på Kappahl och Lindex. Vi har sagt att han inte hinner använda allt men hon handlar ändå. Förra månaden la jag ut på Tradera och fick över tusen kr.

Tack svärmor !
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-18 19:45:27 följande:
    när ja hade halebop sist, kunde ja ha de i en låst telefon till telia, men kan ju ha ändrats nu
    Har för mig att det är/var en tid där man inte kunde det faktiskt.
    Firstandhappy skrev 2009-09-18 21:14:27 följande:
    ja jag är ju sån att in o köper det jag ska ha, kollar lite o sen ut igen...
    Jag e nog ungerfär likadan.
Svar på tråden vi i linköping 1