• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 06:14:43 följande:
    Stört??? No, no, no... Stört är för mig när man köper en BRIO kombi till första barnet och sen är man nöjd och glad med den även till tredje ungen
    Ja precis och kanske säger så här: "Vi var tvungna att byta bil för vi fick inte plats med vagnen"
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Fröken Småland
    Miss Boring skrev 2009-10-05 07:28:12 följande:
    Ja precis och kanske säger så här: "Vi var tvungna att byta bil för vi fick inte plats med vagnen"

Det är stört!!!
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 06:12:12 följande:
    Jag kan trösta dig med att Swiftarna var slut igår (sista dagen för 15 %). Jag skulle prova ett fårskinn i en Swift och då sa personalen att den sista gått på lördagen (undrar vem det var som snodde den? ).Jag gillar också Swift och använder den här hemma på grusvägarna. Men jag har fortfarande väldigt svårt att vända lilleman framåt (och han börjar typ snart skolan ).
    Jag funderar på hur länge man kan ha Swiften? Tycker den är rätt liten under suffletten? Nån som vet?

Sååå stor är han ju inte pajken? {#lang_emotions_kiss}
  • Fröken Småland
    Miss Boring skrev 2009-10-05 07:36:47 följande:
    Jag funderar på hur länge man kan ha Swiften? Tycker den är rätt liten under suffletten? Nån som vet?Sååå stor är han ju inte pajken?
    Min fis är 2,5 (fast ganska liten) och han har gott om plats kvar tycker jag. De växer ju rätt sakta efter första året så det händer inte så mycket på ett tag för din lilla antar jag.
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 07:49:17 följande:
    Min fis är 2,5 (fast ganska liten) och han har gott om plats kvar tycker jag. De växer ju rätt sakta efter första året så det händer inte så mycket på ett tag för din lilla antar jag.
    Nä, så är det ju kanske.

Tycker du Swiften funkar bra på grusvägar och sånt? Har inte hunnit provköra ännu...
    Sorry för OT, men kanske iofs fler som undrar hur den är som komplement till bugga.
  • Mamma Kråkan
    Miss Boring skrev 2009-10-05 07:36:47 följande:
    Jag funderar på hur länge man kan ha Swiften? Tycker den är rätt liten under suffletten? Nån som vet?Sååå stor är han ju inte pajken?
    Slänger mig in i disskutionen och säger att min 4 1/2 åring på 15 kg & 103 cm sitter toppen i den perfekt faktiskt. ( tillägger att nej hon åker inte vagn)
    Nu bloggar jag här igen :)
  • modestyclara
    JuliaochNelly skrev 2009-10-05 08:57:50 följande:
    Slänger mig in i disskutionen och säger att min 4 1/2 åring på 15 kg & 103 cm sitter toppen i den perfekt faktiskt. ( tillägger att nej hon åker inte vagn)
    min fyraåring går att klämma ner i trillinvagnen (uj) vid behov, ja hon åker vagn när vi går långa promenader...
  • Fröken Småland
    Miss Boring skrev 2009-10-05 08:01:05 följande:
    Nä, så är det ju kanske.Tycker du Swiften funkar bra på grusvägar och sånt? Har inte hunnit provköra ännu...Sorry för OT, men kanske iofs fler som undrar hur den är som komplement till bugga.
    Jag tycker att den funkar jättebra på grusvägar, rullar snällt och lätt.
    JuliaochNelly skrev 2009-10-05 08:57:50 följande:
    Min sexåring brukar låna Swiften som fåtölj framför teven och visst ser det lite kul ut men bekvämt sitter hon allt
  • modestyclara

min fyraåriga tjej väger 19 kg och är 107 lång :-O och hon är inte alls tjock -vad har ni för spinkisar?!

• Fröken Småland

Min sexåring är 120 cm och väger kanske 22 kg. Så hon får ju inte plats i vagnen som den skall användas men som fåtölj funkar den fint tycker hon

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19