• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Stargirl skrev 2009-10-05 18:19:44 följande:
    blogg.aftonbladet.se/pappabloggenMen då....kan ngn tala om för honom att han satt fast sufflan fel *s*
    om jag var bugaboo så skulle jag inte sponsra en kändis som inte har vett att läsa bruksanvisningen iaf , ser ju inte så bra ut på stan
  • Jossanjo

Hur ser ni på det kortet (schulmans alltså) att suffleten är fel? ser knappt suffleten själv... mer än färgen på tyget.

Ni vet väl att jag kommer sätta ihop min vagn och sen lägga upp ett kort så ni kan korrigera mig sen.. ni har hökögon, gillart...

• Fröken Småland
    Jossanjo skrev 2009-10-05 18:54:12 följande:
    Hur ser ni på det kortet (schulmans alltså) att suffleten är fel? ser knappt suffleten själv... mer än färgen på tyget.Ni vet väl att jag kommer sätta ihop min vagn och sen lägga upp ett kort så ni kan korrigera mig sen.. ni har hökögon, gillart...
    Sufflettfästena sitter med krokarna på insidan, de skall sitta på utsidan
  • modestyclara
    Jossanjo skrev 2009-10-05 18:54:12 följande:
    Hur ser ni på det kortet (schulmans alltså) att suffleten är fel? ser knappt suffleten själv... mer än färgen på tyget.Ni vet väl att jag kommer sätta ihop min vagn och sen lägga upp ett kort så ni kan korrigera mig sen.. ni har hökögon, gillart...
    och hugger som giftormar
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-10-05 18:53:58 följande:
    om jag var bugaboo så skulle jag inte sponsra en kändis som inte har vett att läsa bruksanvisningen iaf , ser ju inte så bra ut på stan
    Ja, de borde skriva på ngt avtal
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-05 19:21:01 följande:
    och hugger som giftormar
    *väser*
    My sugar is raw
  • Sundri

Min son hatar vagnen jag älskar, "min" cam... Han sitter som ett ljus i andra vagnar men så fort jag sätter honom i camen så skriker han och krånglar... Nån som har förslag på vad jag kan göra eller är det bara att lyssan på honom och köpa en annan vagn??
    Provade bee idag och den skrek han också i så jag tröttnade och satt honom i en race, det blev tyst...hur kan han inte gilla bugaboo?? Är den för trång eller vad kan det vara?

Förslag?

Känns så hopplöst...

• jippy
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 19:16:07 följande:
    Sufflettfästena sitter med krokarna på insidan, de skall sitta på utsidan
    Alltså jag fattar inte riktigt.... Jag tror jag har krokarna på insidan också....{#lang_emotions_sealed}
  • modestyclara
    Sundri skrev 2009-10-05 20:45:33 följande:
    Min son hatar vagnen jag älskar, "min" cam... Han sitter som ett ljus i andra vagnar men så fort jag sätter honom i camen så skriker han och krånglar... Nån som har förslag på vad jag kan göra eller är det bara att lyssan på honom och köpa en annan vagn??Provade bee idag och den skrek han också i så jag tröttnade och satt honom i en race, det blev tyst...hur kan han inte gilla bugaboo?? Är den för trång eller vad kan det vara?Förslag?Känns så hopplöst...
    det är inte att han vill sitta framåt? eller vill ha fotstöd? han kanske inte når ner? du får köpa den nya fula brio-sulkyn med svängbara framhjul (brio spin) så får du iaf en bugga-kopia *skrattar rått*

www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/
  • modestyclara
    jippy skrev 2009-10-05 20:49:40 följande:
    Alltså jag fattar inte riktigt.... Jag tror jag har krokarna på insidan också....
    näe, har du verkligen det? kolla i bruksanvisningen hur de ska sitta eller sätt in en bild så kan vi se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19