• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • kakana

Vickan I skrev 2009-10-03 23:11:56 följande:

Ahhhh VILL HA "ADO(RED)" sufflan, har suttit och suktat på den hela kvällen. Men de skickar ju inte till Sverige och känner ingen i USA *snyftar maktlöst*.
    jag har en ide!
    jag har hört om en webbsida som heter typ "shop the states" eller nåt sånt (googla!) som är en mellanhand mellan amerikanska shoppar och resten av världen. de ger en som en fakeadress i usa. det gör alltså att man kan shoppa på webbshopar som inte levererar till sverige! jag tror det finns fler såna här företag så googla!

jag har inte provat själv och jag har ingen aning om vad det kostar men vet folk som testat som varit nöjda. sen finns ju risk för tull och så där men om man verkligen vill ha något så...
    lycka till!
  • kakana
    kakana skrev 2009-10-04 11:00:35 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-03 23:11:56 följande: jag har en ide! jag har hört om en webbsida som heter typ "shop the states" eller nåt sånt (googla!) som är en mellanhand mellan amerikanska shoppar och resten av världen. de ger en som en fakeadress i usa. det gör alltså att man kan shoppa på webbshopar som inte levererar till sverige! jag tror det finns fler såna här företag så googla! jag har inte provat själv och jag har ingen aning om vad det kostar men vet folk som testat som varit nöjda. sen finns ju risk för tull och så där men om man verkligen vill ha något så... lycka till!
    googlade själv! kolla här:
    www.usa-shopping.se/
  • Jossanjo

Fröken Småland skrev 2009-10-04 10:32:26 följande:

Jag har dålig koll på vad nypriset är nu efter höjningarna men dyrt låter det ju inte
    Jag köpte min i juli för 500 nånting på tradera. antar jag kan sälja och göra en vinst en dag...
    Jag behåller dock den då jag beställt Redvagnen och jag har alltså en extra sittdelsklädsel hemma redan då man inte fick det till.

ahh svammligt..

En annan fråga, Ado Red Sufflan, hur längre säljs den?
    Finns den oxå i begränsad upplaga?
  • thj
    Jossanjo skrev 2009-10-04 12:52:29 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-10-04 10:32:26 följande: Jag köpte min i juli för 500 nånting på tradera. antar jag kan sälja och göra en vinst en dag...Jag behåller dock den då jag beställt Redvagnen och jag har alltså en extra sittdelsklädsel hemma redan då man inte fick det till.ahh svammligt..En annan fråga, Ado Red Sufflan, hur längre säljs den?Finns den oxå i begränsad upplaga?
    ADO(red) kommer inte säljas i sverige tyvärr,för den är himla fin till cameleon *red* ..
    men även det vanliga toppsetet i rött är himla läckert till *red* vagnen

Varför har jag ingen liten baby,så jag kan köpa en *red* vill ha!!

Kramizz
  • Jossanjo
    thj skrev 2009-10-04 13:04:27 följande:
    ADO(red) kommer inte säljas i sverige tyvärr,för den är himla fin till cameleon *red* .. men även det vanliga toppsetet i rött är himla läckert till *red* vagnen Varför har jag ingen liten baby,så jag kan köpa en *red* vill ha!! Kramizz
    Nej det vet jag, men jag undrar fortfarande hur länge den säljs i USA då jag har familj där som kan skicka eller ta med sig.
  • Senap
    Jossanjo skrev 2009-10-04 13:07:44 följande:
    Nej det vet jag, men jag undrar fortfarande hur länge den säljs i USA då jag har familj där som kan skicka eller ta med sig.
    Enligt vad jag läst mig till är det en begränsad upplaga. Skrev den siffra jag läste mig till i bloggen men kommer inte ihåg vad den var.
    My sugar is raw
  • Kajsan
    thj skrev 2009-10-04 13:04:27 följande:
    ADO(red) kommer inte säljas i sverige tyvärr,för den är himla fin till cameleon *red* .. men även det vanliga toppsetet i rött är himla läckert till *red* vagnen Varför har jag ingen liten baby,så jag kan köpa en *red* vill ha!! Kramizz
    Det har ju inte jag heller, men jag funderar starkt på det ändå
    Jo just det!
  • thj
    Jossanjo skrev 2009-10-04 13:07:44 följande:
    ahh dumma jag hoppar in och svarar innan jag läst allt{#lang_emotions_embarassed}..
    vagnen kommer ju 525 ex om jag fattat rätt så kanske lika många toppset,i ADO(red) då kanske ..
    Vilken tur  att ha familj där som kan skicka till dig ..Kommer en del kul *red produkter* i usa som vi inte får till sverige kan jag *viska*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19