• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Noiis
    hedvigsmamma skrev 2009-10-04 20:38:50 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 15:34:49 följande: Vill veta allt om swiften. Bra komplement till buggan?
    ja den är toppen! verkligen en vagn jag rekomenderar! perfa komp. till cam eller bee. för dom riktigt jobbiga snö dagarna som snart kommer eller när man ska gå offroad!
  • Noiis
    hedvigsmamma skrev 2009-10-04 20:38:50 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 15:34:49 följande: Vill veta allt om swiften. Bra komplement till buggan?
    ja den är toppen! verkligen en vagn jag rekomenderar! perfa komp. till cam eller bee. för dom riktigt jobbiga snö dagarna som snart kommer eller när man ska gå offroad!
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-10-04 18:54:50 följande:
    Noas mamma skrev 2009-10-04 18:48:38 följande: köper inte begagnat men knodd har du ju rätt i jag brukar få nyhetsbrev från dem...
    jag får för mig att dom har 20% var 6e månad ungefär. iom att dom hade "rea" i juli så borde väl nästa gång vara i Jan. men jag kan ha tok fel. men de känns som att det var typ 6 månader mellan gångerna. så håll ut om du inte vill köpa beg. eller nypris
  • Sogu

Miss Boring skrev 2009-10-04 18:55:04 följande:

Hehe, för en gång skull inte en butik i Stockholm som hade rabatt :)15% på 1klass i Jönköping.
    Åhh har du en sån med nu... den är en vagn jag verkligen oxå skulle vilja ha. Hur länge har 1 klass 15 %?
  • Miss Boring
    Sogu skrev 2009-10-04 22:37:11 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 18:55:04 följande: Åhh har du en sån med nu... den är en vagn jag verkligen oxå skulle vilja ha. Hur länge har 1 klass 15 %?
    Men du har väl en Beeeee iaf? Det har inte jag Tror det var nu i helgen bara? Där stod bara en Swift och den följde med hem.
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Sogu

Miss Boring skrev 2009-10-04 22:39:50 följande:

Men du har väl en Beeeee iaf? Det har inte jag Tror det var nu i helgen bara? Där stod bara en Swift och den följde med hem.
    Ja en Bee har jag o den e jätteskön att köra men swiften är det oxå fast på ett annat vis. O Bee kommer jag nog inte använda i vinter... men visst, jag vill inte sätta min minsting i en swift framåtvänd än iallafall så det får vänta till våren.. då får det bli en swift...

Grattis till kapet!!
  • Miss Boring
    Sogu skrev 2009-10-04 22:44:13 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 22:39:50 följande: Ja en Bee har jag o den e jätteskön att köra men swiften är det oxå fast på ett annat vis. O Bee kommer jag nog inte använda i vinter... men visst, jag vill inte sätta min minsting i en swift framåtvänd än iallafall så det får vänta till våren.. då får det bli en swift... Grattis till kapet!!
    Hur gammal är lilleman nu egentligen? Tycker du Bee är skönare att köra än Cam?
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Jossanjo

Vickan I skrev 2009-10-04 20:13:39 följande:

Ett kort på min nya favorit . Måste jag bara på ngt sätt ordna med en ado(red) suffla också .
    Åhh jag får min RED-vagn nästa vecka,, längtar. Åkpåsen oxå, fast jag tog både blocksen och Julius, har nämligen blocks i topptyg plus off-white topptyg... plus en denim toppklädsel sen förut oxå.

I know, lite stört att börja samla klädslar innan man köpte vagn men jag tycker det är bättre att sprida utgifterna =) plus att mannen inser inte vidden av det när det fylls på lite då och då.. haha.-.

Mmm en röd Ado (red) suffla skall jag fixa tag i oxå. Ett måste ju.
  • Fröken Småland
    Sogu skrev 2009-10-04 22:37:11 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 18:55:04 följande: Åhh har du en sån med nu... den är en vagn jag verkligen oxå skulle vilja ha. Hur länge har 1 klass 15 %?
    Jag kan trösta dig med att Swiftarna var slut igår (sista dagen för 15 %). Jag skulle prova ett fårskinn i en Swift och då sa personalen att den sista gått på lördagen (undrar vem det var som snodde den? {#lang_emotions_dreamer}).

Jag gillar också Swift och använder den här hemma på grusvägarna. Men jag har fortfarande väldigt svårt att vända lilleman framåt (och han börjar typ snart skolan ).
  • Fröken Småland
    Jossanjo skrev 2009-10-04 23:50:35 följande:
     lite stört att börja samla klädslar innan man köpte vagn
    Stört??? No, no, no... Stört är för mig när man köper en BRIO kombi till första barnet och sen är man nöjd och glad med den även till tredje ungen
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19