• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-10-06 10:51:04 följande:
    Men om man byter till annan färg så kanske inte marin är så kul längre....nä, jag vill ha avbrytande färg på åkpåsen känner jag.
    Marin är svår att matcha tycker jag, gillar egentligen bara (alla tre) blå, brun och colorblocks.
  • Miss Boring
    vinterkatt skrev 2009-10-06 11:55:32 följande:
    Är det den gamla orangea fleecen? Måste ha i så fall!Har någon bild på nya orange-bas och gamla orange-top?Miss Boring skrev 2009-10-05 13:56:17 följande:
    Ja, det är gamla, men den ser ovanligt apelsinig ut på bilden. Snyggare IRL. Tror inte den passar till nya orange? FrkS vet säkert om det kan funka ihop?
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-06 12:05:08 följande:
    Marin är svår att matcha tycker jag, gillar egentligen bara (alla tre) blå, brun och colorblocks.
    Och jag tycker grönt är fint till Offwhite kanske funkar? Om man skippar Frogsuffla?
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-06 13:27:16 följande:
    Det här är väl ett väldigt schysst pris? Hade jag bott däråt hade den varit intressant. Om inte RED fanns förstås.www.blocket.se/alvsborg/Oanvand_Bugaboo_camel...Obs, inte min annons...
    Jag måste säga att det luktar skumt......varför har ngn en oanvänd vagn med så många tillbehör? Är inte det mycket mycket underligt?
  • Noiis
    Stargirl skrev 2009-10-06 13:33:13 följande:
    jag e ganska nyfiken på varför man har underhållskit till en 09a??? då e de ju bra mycke billigare att köpa en silicon spray nån annanstans för pumpen har man ju ingen användning av om det är en 09a
  • Jossanjo

Känns som hon köpt kitet för att köpa allt till vagnen..
    Ja priset är lågt md tanke på allt man får till. Men billigt för den som slår till.

Själv har jag inte fått ngt avi ang min vagn
    Btw, så ni tycker inte jag skall köpa servicekitet till min red? Utan bara köpa en siliconspray?

• vinterkatt

Fröken Småland - vad tycker du, passar nya orange-bas och gamla orange-top? Jag gillar lite konstiga, saftiga kombinationer men blir det tillräckligt stor skillnad mellan nyanserna? Och en gul parasoll till det på sommaren... (ser det nästan framför mig, mums, eller?)
    Miss Boring skrev 2009-10-06 12:10:49 följande:

Ja, det är gamla, men den ser ovanligt apelsinig ut på bilden. Snyggare IRL. Tror inte den passar till nya orange? FrkS vet säkert om det kan funka ihop?
  • Jossanjo
    vinterkatt skrev 2009-10-06 15:04:57 följande:
    Fröken Småland - vad tycker du, passar nya orange-bas och gamla orange-top? Jag gillar lite konstiga, saftiga kombinationer men blir det tillräckligt stor skillnad mellan nyanserna? Och en gul parasoll till det på sommaren... (ser det nästan framför mig, mums, eller?) Miss Boring skrev 2009-10-06 12:10:49 följande:
    När du skrev gul och orange tänkte jag på en röd åkpåse till..
  • Fröken Småland
    vinterkatt skrev 2009-10-06 15:04:57 följande:
    Fröken Småland - vad tycker du, passar nya orange-bas och gamla orange-top? Jag gillar lite konstiga, saftiga kombinationer men blir det tillräckligt stor skillnad mellan nyanserna? Och en gul parasoll till det på sommaren... (ser det nästan framför mig, mums, eller?)Miss Boring skrev 2009-10-06 12:10:49 följande:
    Nej, jag tycker inte att det passar *f'låt*. Kan försöka ta en bild på det senare om barnen samarbetar - påminn mig!

Slänger in en karamell att fresta med så länge

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19