• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    Miss Boring skrev 2009-10-06 08:15:26 följande:
    Syntes ju på en annan bild att de lägger tidningen där, så är nog trycksvärta!!!
    Aha!!! Inget undgår Miss Borings falkögon
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-06 09:34:53 följande:
    Aha!!! Inget undgår Miss Borings falkögon
    Så är det Trycksvärta kan göra det solkigt väldigt fort...
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Mamma Kråkan

Gaa idag behöver jag en stooor spark i baken. För att plocka av allt från vagnen och tvätta den. Känns lite fel med sommar suflett & minus grader{#lang_emotions_embarassed}

Nu bloggar jag här igen :)
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-10-06 09:58:59 följande:
    Gaa idag behöver jag en stooor spark i baken. För att plocka av allt från vagnen och tvätta den. Känns lite fel med sommar suflett & minus grader
    Tänk vilken tur att vi kan tvätta våra vagnar. Finns så många vagnar som man bara kan torka av med en trasa *urk*
  • Asereht

Tack tjejer! Då har jag iaf ett hum om vad prisnivån ligger ifall jag nu skulle få för mig att avyttra.   Är sugen på en annan färg men vet inte vilken, en som passar till mycket vore ju bra så man inte vill ha en ny ifall man byter färg på suffletten typ.

Jag har sett att grå verkar poppis, själv skulle jag vilja ha sand, röd eller grön. Kanske orange, kan inte bestämma mig alls som vanligt. *s*

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-10-06 10:33:41 följande:
    Tänk vilken tur att vi kan tvätta våra vagnar. Finns så många vagnar som man bara kan torka av med en trasa *urk*
    hehe det är ju sant..{#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-06 10:33:41 följande:
    Fast det där har väl blivit bättre ändå på senare år? Vet inte hur det är med Brio och Emmaljunga dock. Teutonia har ju gått att tvätta väldigt länge iaf! Verkligen är fördel om man ska köpa begagnat!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Fröken Småland
    JuliaochNelly skrev 2009-10-06 09:58:59 följande:
    Gaa idag behöver jag en stooor spark i baken. För att plocka av allt från vagnen och tvätta den. Känns lite fel med sommar suflett & minus grader
    *sparkar hårt i baken på Julia*

Asereht skrev 2009-10-06 10:34:13 följande:
    Tack tjejer! Då har jag iaf ett hum om vad prisnivån ligger ifall jag nu skulle få för mig att avyttra.   Är sugen på en annan färg men vet inte vilken, en som passar till mycket vore ju bra så man inte vill ha en ny ifall man byter färg på suffletten typ. Jag har sett att grå verkar poppis, själv skulle jag vilja ha sand, röd eller grön. Kanske orange, kan inte bestämma mig alls som vanligt. *s*
    Varför inte marin till din marin-Frog?
  • straw2008

Miss Boring skrev 2009-10-06 10:37:19 följande:

Fast det där har väl blivit bättre ändå på senare år? Vet inte hur det är med Brio och Emmaljunga dock. Teutonia har ju gått att tvätta väldigt länge iaf! Verkligen är fördel om man ska köpa begagnat!
    jag köper absolut inte en vagn som man inte kan tvätta klädseln på, tycker det så skabbigt ut med typ en brio där skyddet på handlebaren (kan itne förklara bättre) är HELT brunt/beige/grått efter flera år utan tvätt med snor, glass o gud vet vad...
    Det är ju efter tvätt som vagnen känns helt som ny :O)

URK!
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-10-06 08:59:54 följande:
    Åååååh spännande första vagnen för dig eller hur? Jag minns hur det var. Så spännande. Min första vagn till sonen var dock en Quinny trehjuling i hemsk blå färg......
    Hahaha. Min första var en ljusblå Kronan. (2006) Den fick bara stanna i sex veckor.
    Min första Bugga var en svart Gecko, den kan jag ångra att jag sålde{#lang_emotions_frown}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19