• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • FruFA79

Jag har kört med vår Cam-Bugga sedan mars, men inte undehållit den på ngt annat sätt än att hålla den ren och snygg. Nu läste jag om siliconspray, hur och var??

Min himmelbit 09.03.17
  • Bellbox

Vad tycker ni erfarna här inne; behöver man vinterhjul om man vistas i "blandad" miljö; asfalt, stan, viss landsbyggd, snörisk finns...
    ?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Fröken Småland

Tänkte rotat fram hela klädseln men insåg att det inte fanns energi till det idag, klädslarna har jag stuvat in längst inne i garderoben. Topparna däremot finns lätt tillgängliga så jag fotade en gammal fleecesufflett och en ny canvassufflett. 

• Fröken Småland

Äsch, glömde ju skriva att den vänstra är nya orange och den högra är gamla orange. Jag tycker inte att de passar ihop alls, tänk tomat och apelsin ungefär. Bilderna ger en ganska rättvis bild av färgerna IRL.

• Kavat
    Asereht skrev 2009-10-06 10:51:04 följande:
    Men om man byter till annan färg så kanske inte marin är så kul längre....nä, jag vill ha avbrytande färg på åkpåsen känner jag.
    Varför inte fler färger. Det räcker ju att byta suflett och åkpåse så har man ju en "ny" vagn.
  • Asereht
    Kavat skrev 2009-10-06 16:59:43 följande:
    Varför inte fler färger. Det räcker ju att byta suflett och åkpåse så har man ju en "ny" vagn.
    Det lutar åt att det blir så som vanligt. *S* För nif och jag kom fram till att den smurfblå faktiskt var rätt så snygg ändå till det marina.

Fick tummen upp för superskick på froggen så nu känner jag mig ännu mer nöjd.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat

Fröken Småland skrev 2009-10-06 11:49:32 följande:

Kom och fika hos mig och jämför?
    Fasen att man inte bor närmare för då hade jag också snyltat mig in. Lite allmänbildning är aldrig fel.
    Men kan du inte lura med Boring och så kan vi ha en date i Borås eller Ullared någon dag?!

Och för att inte var för ot, så måste jag fråga hur tätt du sätter piprensare runt om swirvelhjulen?
  • Bellbox
    Kavat skrev 2009-10-06 17:04:16 följande:
     Och för att inte var för ot, så måste jag fråga hur tätt du sätter piprensare runt om swirvelhjulen?
    Va?! Piprensare?!
    *fattar nada*
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Jossanjo
    Kavat skrev 2009-10-06 17:04:16 följande:
    Fasen att man inte bor närmare för då hade jag också snyltat mig in. Lite allmänbildning är aldrig fel. Men kan du inte lura med Boring och så kan vi ha en date i Borås eller Ullared någon dag?! Och för att inte var för ot, så måste jag fråga hur tätt du sätter piprensare runt om swirvelhjulen?
    'Bild tack, detta var ngt nytt!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19