• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • ami
    modestyclara skrev 2009-10-29 18:11:03 följande:
    nej nej köp en maxi cosi! mycket smidigare och och även bättre adapter (pinnar)till...
    INgen som vet om Bugaboo babyskyddet är bra?
  • straw2008
    SödeSara skrev 2009-10-29 18:01:51 följande:
    Hej kära ni! Jag är juh stolt ägare till en Bugaboo (RED) och bara längtar till våren när makaronen ska titta ut. Håller på att kika på bsbyskydd och har fastnat för Akta Gracos Logico S!? Undrar om någon möjligtvis har en bild på en sådan på en bugga hur det ser ut med adaptern och hela kittet??? Hoppas ni kan hjälpa mig! :P
    Köp en maxi cosi, youll love it!
  • Fröken Småland
    ami skrev 2009-10-29 23:04:47 följande:
    Det är säkert jättebra, har fempunktssele.
  • Bellbox
    SödeSara skrev 2009-10-29 18:01:51 följande:
    Hej kära ni! Jag är juh stolt ägare till en Bugaboo (RED) och bara längtar till våren när makaronen ska titta ut. Håller på att kika på bsbyskydd och har fastnat för Akta Gracos Logico S!? Undrar om någon möjligtvis har en bild på en sådan på en bugga hur det ser ut med adaptern och hela kittet??? Hoppas ni kan hjälpa mig! :P
    Har ingen bild men vi hade den och vi var supernöjda!!
    Bekväm, bra att bära, kanon med suffletten som skyddar mot regn, vind och sol och helt ok färger
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • thj
    ami skrev 2009-10-29 23:04:47 följande:
    Hej
    Det finns inte kvar på marknaden väl?
    Så det kan nog bli svårt att få tag på
  • LillaÄlskadePyret

Har följt er men hållt mig lite i bakgrunden.hoppas det är ok..;)

Idag ska jag hämta ut vår Cameleon Denim (RED) vagn...=)..bebis kommer först i vår men var tvungen o köpa den ändå, tycker den var så fin och Buggan verkar så bra..=)..

Har ni något nyböljartips för mig? Vad är bäst att investera i på en gång, ex barnskydd (ser att ni rekommenderar Maxi Cosi, finns det flera eller bara en?) Något mer man ska tänka på när man ändå är där och handlar?..

Tack för att ni tar er tid! =)

• thj
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-10-30 11:40:51 följande:
    Har följt er men hållt mig lite i bakgrunden.hoppas det är ok..;) Idag ska jag hämta ut vår Cameleon Denim (RED) vagn...=)..bebis kommer först i vår men var tvungen o köpa den ändå, tycker den var så fin och Buggan verkar så bra..=)..Har ni något nyböljartips för mig? Vad är bäst att investera i på en gång, ex barnskydd (ser att ni rekommenderar Maxi Cosi, finns det flera eller bara en?) Något mer man ska tänka på när man ändå är där och handlar?..Tack för att ni tar er tid! =)
    Oh älskar denim RED så läcker!
    Jag gillar aktagracos babyskydd(där basen ingår),funkar super bugaboo likaså besafe men den är ganska tung men annars superbra den med.
  • Stargirl
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-10-30 11:40:51 följande:
    Har följt er men hållt mig lite i bakgrunden.hoppas det är ok..;) Idag ska jag hämta ut vår Cameleon Denim (RED) vagn...=)..bebis kommer först i vår men var tvungen o köpa den ändå, tycker den var så fin och Buggan verkar så bra..=)..Har ni något nyböljartips för mig? Vad är bäst att investera i på en gång, ex barnskydd (ser att ni rekommenderar Maxi Cosi, finns det flera eller bara en?) Något mer man ska tänka på när man ändå är där och handlar?..Tack för att ni tar er tid! =)
    Maxi cosi funkar bra med Maxi cosi adaptrar, Akta Gracos babyskydd är billigare men jag tycker barnet sitter mycket bättre i en Maxo cosi.
  • Tazze
    daniels baby skrev 2009-10-29 19:23:21 följande:
    blä jag blir tokig på bussgods! försöker räkna ut pris å sånt för frakt till göteborg..modesty: jag skapade en fraktsedel men får inte fram något pris =(kanske jag svamlar rejält men finns ju ingen svammel tråd=(nån som vet hur mkt det kan kosta för en UJ single från sthlm till göteborg??
    Det lättaste är att ringa o prata med dom, då dom brukar ha ett enhets pris för vagnar.
    Douglas 051222 Oliver 090501
  • LillaÄlskadePyret
    thj skrev 2009-10-30 11:44:17 följande:
    Oh älskar denim RED så läcker! Jag gillar aktagracos babyskydd(där basen ingår),funkar super bugaboo likaså besafe men den är ganska tung men annars superbra den med.
    Vad är fördelen med aktagracos jämfört med någon annan?..försöker lista ut vilken jag ska välja..vet inte riktigt vad jag ska kika efter. Vill såklart att den skall vara säker, men inte så tung..
    Stargirl skrev 2009-10-30 13:00:54 följande:
    Maxi cosi funkar bra med Maxi cosi adaptrar, Akta Gracos babyskydd är billigare men jag tycker barnet sitter mycket bättre i en Maxo cosi.
    Tack för tips! Finns det några andra för- nackdelar, ex hur tunga de är?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19