• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • StaffenAssar
    myHappiness skrev 2009-11-02 17:44:05 följande:
    Hmm, denna gick ju på tradera för några dagar sedan...Vad gör den uppe på blocket nu?
    Jag är rätt säker på att den trissades på tradera, jag lät bli att buda av den anledningen. Sedan vann trissaren den... Den som vann den har budat på säljarens övriga auktioner och "trissat" dem... Men den låg ute innan traderaauktionen, bara det att hon sänkt den nu.
  • Noiis
    StaffenAssar skrev 2009-11-02 18:38:20 följande:
    Jag är rätt säker på att den trissades på tradera, jag lät bli att buda av den anledningen. Sedan vann trissaren den... Den som vann den har budat på säljarens övriga auktioner och "trissat" dem... Men den låg ute innan traderaauktionen, bara det att hon sänkt den nu.
    jag såg de oxå :-\ så himla tråkigt!
  • modestyclara
    FW81 skrev 2009-11-02 16:32:07 följande:
    O

Ok! Tack för svaren. Har inte fått besked om vi ska få ny sittdel, men åf sa att det absolut inte skulle vara så här och trodde vi skulle kunna reklamera. Konstigt att de inte hade bättre koll, det är en stor återförsäljare. Det krävs milt våld för att få dit bygeln och när den väl sitter där är det svårt att få loss den. Men det ska alltså vara så? Går det "ut sig" på nått vis efter ett tag så det passar bättre eller?
    Det finns tyvärr en hel del okunniga åf Vi är flera här i tråden som tagit över demo och svarat på frågor när vi varit kunder på besök i butiker just för att försäljarna är så okunniga... Jag tror tyget kan spännas ut lite kanske så att bygeln blir lättare att få i men hur var den när du hade liggdel på då?
  • myHappiness
    Noas mamma skrev 2009-11-02 18:50:28 följande:
    jag såg de oxå :-\ så himla tråkigt!
    Ja, visst är det trist!
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-02 19:02:36 följande:
    är det någon som vet hur lika denna färg är med topsetet i canvas?www.pippilotta.se/default.aspx...
    inte särskillt likt vill jag minnas, väskan är dovare och toppsetet mer aprikost...

någon däremot?
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-02 19:08:21 följande:
    är det någon som vet hur lika denna färg är med topsetet i canvas?www.pippilotta.se/default.aspx
    op... inte särskillt likt vill jag minnas, väskan är dovare och toppsetet mer aprikost... någon däremot?
    topsetet är väl inte mer aprikost? då dör jag ju! :D haha..

jag bor i en så liten stad så vi har typ inget. en skiphop dash väska i denim och lite bugaboo grejer & allt reas. (även topseten)
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-02 19:12:10 följande:
    topsetet är väl inte mer aprikost? då dör jag ju! :D haha..jag bor i en så liten stad så vi har typ inget. en skiphop dash väska i denim och lite bugaboo grejer & allt reas. (även topseten)
    nä alltså det är orange men åt aprikos-hållet
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19