• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-03 20:57:01 följande:
    haha, ok, sorry :)
    Ingen fara.
    Vi är galna.
    My sugar is raw
  • MrsNielsen

Hej
    Hoppas det finns någon som kan hjälpa mig lite så här sent.
    Har idag hämtat våran bugaboo,nu när vi försöker fälla upp vagnen så "klickar" den inte.
    Förstår inte alls,har tittat på dvd och läst manualen epp par ggr nu.Tycker att jag gör rätt,men det vägrar säga "klick". Det är som att något tar emot.

Någon som vet???

• StaffenAssar
    MrsNielsen skrev 2009-11-03 23:17:46 följande:
    HejHoppas det finns någon som kan hjälpa mig lite så här sent.Har idag hämtat våran bugaboo,nu när vi försöker fälla upp vagnen så "klickar" den inte.Förstår inte alls,har tittat på dvd och läst manualen epp par ggr nu.Tycker att jag gör rätt,men det vägrar säga "klick". Det är som att något tar emot.Någon som vet???
    Om chassit fäller ihop sig (hjulpar mot hjulpar liksom) om du lutar handtaget som om du skulle lyfta främre hjulparet (typ över en trottoarkant) så ska det vara så om du inte har satt ditt ramen än. Det är ramen som låser "navet". Ber om ursäkt för totalt opedagogisk och luddig förklaring, hoppas du fattar ändå
  • MrsNielsen

Hehe,förlåt men förstår inte alls.
    Det vi har gjort hitills är att sätta dit hjulen,tycker att vi gör precis osm tjejen i filmen,men det klickar fan inte.
    Borde man sätta dit liggdelen eller spelar det ingen roll alls?

• StaffenAssar
    MrsNielsen skrev 2009-11-03 23:28:46 följande:
    Hehe,förlåt men förstår inte alls.Det vi har gjort hitills är att sätta dit hjulen,tycker att vi gör precis osm tjejen i filmen,men det klickar fan inte.Borde man sätta dit liggdelen eller spelar det ingen roll alls?
    Japp, sätt dit liggdelen
  • Senap
    Hehe,förlåt men förstår inte alls. Det vi har gjort hitills är att sätta dit hjulen,tycker att vi gör precis osm tjejen i filmen,men det klickar fan inte. Borde man sätta dit liggdelen eller spelar det ingen roll alls?
    Som Staffen säger så är det ramen som låser chassit. Sätter du dit ramen säger det klick - och chassit är fast.
    My sugar is raw
  • caessa
    Ciwi skrev 2009-11-03 18:41:30 följande:
    Tack för svaret. Tycker du att det är krångligt att få plats att köra vagnen när stora barnet står på brädan? Jag är iof ganska kort...
    I början var det lite knepigt att få in snitsen, men efter några gånger blev jag van. Jag får plats men det känns som om jag går jätte lustigt (vilket man inte gör).
    Hade tidigare en Kiddy Board och trivdes bra med den tills jag köpte Bugaboos nya, den är så mkt enklare att gå bakom.
  • Stargirl
    Hehe,förlåt men förstår inte alls.Det vi har gjort hitills är att sätta dit hjulen,tycker att vi gör precis osm tjejen i filmen,men det klickar fan inte.Borde man sätta dit liggdelen eller spelar det ingen roll alls?
    Ja när du sätter dit liggdelen så fäster det chassit. Du har gjort rätt och det ska vara så
  • Candra

Nu kämpar jag med sittdelstyget igen =P Har fått bvc's "välsignelse" till att byta =P Hon tyckte till och med att vi SKULLE det, eftersom Noor kan sitta själv.

• Stargirl
    Candra skrev 2009-11-04 14:11:23 följande:
    Nu kämpar jag med sittdelstyget igen =P Har fått bvc's "välsignelse" till att byta =P Hon tyckte till och med att vi SKULLE det, eftersom Noor kan sitta själv.
    Lycka till.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19