• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Noiis
    daphniamagna skrev 2009-11-08 18:59:44 följande:
    puffar frågan... nån har väl handlat från något annat land?
    vad ska du beställa? pramworld.co.uk gillar jag
  • daphniamagna

Noas mamma skrev 2009-11-08 19:03:16 följande:

vad ska du beställa? pramworld.co.uk gillar jag
    tänkte kika efter en filt eller kanske nått annat kul :)

är det bara usa´s topset som inte passar påvåra vagnar? kan man köpa från t.ex england eller tyskland?
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-08 19:13:36 följande:
    Noas mamma skrev 2009-11-08 19:03:16 följande:
    tänkte kika efter en filt eller kanske nått annat kul :)är det bara usa´s topset som inte passar påvåra vagnar? kan man köpa från t.ex england eller tyskland?
    england och tyskland går bra, jag gillar babytrader.eu
  • Noiis
    daphniamagna skrev 2009-11-08 19:13:36 följande:
    Noas mamma skrev 2009-11-08 19:03:16 följande: tänkte kika efter en filt eller kanske nått annat kul :) är det bara usa´s topset som inte passar påvåra vagnar? kan man köpa från t.ex england eller tyskland?
    stämmer bra de. i Europa e alla samma. pundet ligger lågt så jag skulle kika där först. jag såg iof inte några filtar när jag va i butiken. men de e 6 månader sedan. hittar man inte de man söker lönar de sig ofta att maila dom.
  • daphniamagna

tack för sidorna :) ska se om min retrovagn säljs bra sen blir det inhandling av åtminstonde gult topset i fleece och kanske en sommarsuflett... eller transportväska..

• Noiis
    daphniamagna skrev 2009-11-08 19:38:51 följande:
    tack för sidorna :) ska se om min retrovagn säljs bra sen blir det inhandling av åtminstonde gult topset i fleece och kanske en sommarsuflett... eller transportväska..
    gult topset utgick väl endå för en tid sedan? är iaf rätt säker på att pramworld inte har dom. men tror att babytrader fortfarande har dom.
  • 3småttingar

Köpte en rosa cam ny från butik för nåra veckor sen.. När jag hämtade den så hade dom satt på den rosa åkpåsen, som jag ville.

Nu när jag tog bort åkpåsen så är ryggstödet grått, ska inte den vara rosa??

• modestyclara
    3småttingar skrev 2009-11-08 19:58:58 följande:
    Köpte en rosa cam ny från butik för nåra veckor sen.. När jag hämtade den så hade dom satt på den rosa åkpåsen, som jag ville.Nu när jag tog bort åkpåsen så är ryggstödet grått, ska inte den vara rosa??
    det finns inga rosa baser, vilken färg har varukorgen? fick du inte med ett rosa topptyg att dra över sittdelens ryggstöd? du borde fått det och ett rosa liggdelslock.
  • redfox
    3småttingar skrev 2009-11-08 19:58:58 följande:
    Köpte en rosa cam ny från butik för nåra veckor sen.. När jag hämtade den så hade dom satt på den rosa åkpåsen, som jag ville. Nu när jag tog bort åkpåsen så är ryggstödet grått, ska inte den vara rosa??
    Jag utgår från att du har en grå bas och då är ryggstödet grått.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19