• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • daphniamagna

Jag fick en liten idé igår när jag la mig.. Ni vet dom där listorna man gör i vissa trådar där man skriver t.ex vad barnen väger m.m...
    Kan det va nått att göra här men man skriver t.ex:

Daphniamagna

Bugaboo Cameleon

Bas: Brun

Toptyg: Orange canvas, grön fleece

Tillbehör: Snöhjul, mugghållare

m.m

Så man kan få lite inperation och ifall man behöver hjälp att jämföra färger m.m

Eller vad tycker ni?

• Stargirl
    Stargirl

Bugaboo Bee (rosa och dark khaki sufflett)

Rosa åkpåse, rosa skötväskelock, dark khaki skötväskelock
    Mugghållare, rosa parasoll, rosa filt, Transportväska, sittdyna (sydd av mamma på vift), UV nät.

Bugaboo Cameleon

Bas: Brun och Grå

Topptyg: Brun canvas, rosa canvas, sand fleece, rosa fleece

Åkpåse: Brun, Gul clancy, Rosa

Tillbehör: Mugghållare, solsuflett i gamla rosa, parasoll i gamla rosa, Transportväska.

Daphniamagna

Bugaboo Cameleon

Bas: Brun

Toptyg: Orange canvas, grön fleece

Tillbehör: Snöhjul, mugghållare
  • daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-08 13:00:26 följande:
    Stargirl Bugaboo Bee (rosa och dark khaki sufflett) Rosa åkpåse, rosa skötväskelock, dark khaki skötväskelock Mugghållare, rosa parasoll, rosa filt, Transportväska, sittdyna (sydd av mamma på vift), UV nät. Bugaboo Cameleon Bas: Brun och Grå Topptyg: Brun canvas, rosa canvas, sand fleece, rosa fleece Åkpåse: Brun, Gul clancy, Rosa Tillbehör: Mugghållare, solsuflett i gamla rosa, parasoll i gamla rosa, Transportväska. Daphniamagna Bugaboo Cameleon Bas: Brun Toptyg: Orange canvas, grön fleece Tillbehör: Snöhjul, mugghållare
    Fast jag tänkte att man kunde starta en egen tråd för det? Annars blir det så svårt att hitta..
  • Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-08 13:02:55 följande:
    Fast jag tänkte att man kunde starta en egen tråd för det? Annars blir det så svårt att hitta..
    Ja men gör det! Starta en tråd.
  • daphniamagna

finns filtarna att köpa nånstans i sverige?

• malinkaunitz
    daphniamagna skrev 2009-11-08 13:36:02 följande:
    finns filtarna att köpa nånstans i sverige?
    Ja Paul frank filtarna finns .. Men inte en färgade.. Jag fick min svarta med när jag köpte Silver special edition ..
  • daphniamagna
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 13:43:04 följande:
    Ja Paul frank filtarna finns .. Men inte en färgade.. Jag fick min svarta med när jag köpte Silver special edition ..
    okej.. vad synd.

har du ingen bild på sin silver special edition?
  • daphniamagna

finns det någon bra utlänsk sida där man kan beställa ifrån då? som skickar till sverige?

• Vickan I
    redfox skrev 2009-11-08 12:46:07 följande:
    Jag har buggans transportväska och jag tycker att den fungerar bra. Det går inte att jämföra med en hård resväska, utan den är mer som en vadderad resväska. Kan tillägga att vi reser väldigt mycket och än har inte vagnen tagit någon skada i resväskan.
    Stargirl skrev 2009-11-08 12:48:54 följande:
    Vi har oxå rest med våran transporväska åde långt och många ggr. Alla gånger har vagnen kommit fram och tillbax hel och utan skavanker. Jag tycker att det är en bra investering!! Det är ingen större skillnad på den med och utan hjul annat än att den med hjul är mer praktisk. Jag skulle köpa en transportväska faktiskt.
    Men det låter ju bra . OM ngt händer får man väl reklamera också antar jag? Har ju kvitton och allt. Då blir det nog till att leta upp en väska med hjul istället för beg chassi .
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19