• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-11-08 15:02:53 följande:
    Men det låter ju bra . OM ngt händer får man väl reklamera också antar jag? Har ju kvitton och allt. Då blir det nog till att leta upp en väska med hjul istället för beg chassi .
    Ja visst, flygbolaget har ansvar för dina incheckade grejer. Även vagnen!! Men det är trist att komma fram med en trasig vagn. Du får inte reklamera för en flygskada. Det är flygbolagets ansvar inte Bugaboos eller butikens för att vagnen går sönder på fluget.
  • annlu748

En liten fundering, vad skulle ni betala för en begagnad denimklädsel limited editon?

Tror ni denim är snyggt ihop med orange? Någon som har bilder på en sådan combo kanske?

• Vickan I
    Stargirl skrev 2009-11-08 15:16:47 följande:
    Ja visst, flygbolaget har ansvar för dina incheckade grejer. Även vagnen!! Men det är trist att komma fram med en trasig vagn. Du får inte reklamera för en flygskada. Det är flygbolagets ansvar inte Bugaboos eller butikens för att vagnen går sönder på fluget.
    Nej det förstår jag att inte Bugaboo el butiken kan ansvara för något sådant. Ja komma fram med en trasig vagn skulle vara trisst, men så kan det ju bli med vilken vagn jag än tar med. Men om väskan är bra så borde det gå tycker jag, men kan ju vara bärsärkarkalle som jobbar vid bandet...det vet man ju aldrig tyvärr...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • annlu748

Det är bara topklädseln inte hela sittdelen, men varukorg ingår också

• SeriousGangBang
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 12:28:58 följande:
    Ja men jag tror hon menar att han hänger på liggdelen.. så att ramen blir sne? Eller jag som förstår fel?
    ja det va så ja menade

blir det så eller?
  • malinkaunitz
    SeriousGangBang skrev 2009-11-08 18:34:40 följande:
    ja det va så ja menade blir det så eller?
    Förstog nästan det ..
    Jag har bara ett barn och ingen bräda då :P
    Så kan tyvärr inte yttra mig om det :(
  • modestyclara
    annlu748 skrev 2009-11-08 15:56:21 följande:
    En liten fundering, vad skulle ni betala för en begagnad denimklädsel limited editon? Tror ni denim är snyggt ihop med orange? Någon som har bilder på en sådan combo kanske?
    många tycker denim och orange är snyggt men jag stör mig på att tråden i sömmarna på denim inte matchar det orangea

du undrar alltså vad denim sufflett, sittdelstopp och varukorg är värt begagnat?

jag skulle säga: nypris 480 +1250, så kanske 900 kr?
  • modestyclara
    SeriousGangBang skrev 2009-11-08 18:34:40 följande:
    ja det va så ja menade blir det så eller?
    det är inget jag har märkt iaf...
  • daphniamagna
    daphniamagna skrev 2009-11-08 13:52:57 följande:
    finns det någon bra utlänsk sida där man kan beställa ifrån då? som skickar till sverige?
    puffar frågan... nån har väl handlat från något annat land?
  • Noiis
    annlu748 skrev 2009-11-08 15:56:21 följande:
    En liten fundering, vad skulle ni betala för en begagnad denimklädsel limited editon? Tror ni denim är snyggt ihop med orange? Någon som har bilder på en sådan combo kanske?
    jag tycker att denim och orange e riktigt snyggt. har dock bara sett denimbas med orange top eller hel denim med orange åkpåse. glo runt i bildtrådarna. borde finnas där
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19