• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-09-13 09:22:08 följande:
    Det där är en väldigt rättvis bild på den marinblå. Den är supersnygg. Så där klassisk men ursnygg. Konstigt att inte fler väljer just marinblått.
    Ja, den marina är jättefin!!! Jag tycker också det är konstigt. Helmarin är ju tex hur fint som helst!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Kajsan
    LillaJag89 skrev 2009-09-13 09:25:25 följande:
    första gången jag ser bild på olika färger på basen, coolt. Ingen som har bild på sand varukorg och denim sittbas?
    Nej men jag har tvärton, denim varukorg och sand liggdel men nu hittar jag inte kortet ;-(
    Jo just det!
  • thj
    Miss Boring skrev 2009-09-13 08:55:17 följande:
    Turkosa hållet? Finns väl bara marinfleece nu som är blå? Måste väl vara canvas om det ska vara den nya "turkosa" klarblå.Men jag tycker inte det ser ut som gamla blå utan gissar fortf på den marina *hihi* Men det beror ju på kameran också det där. Nån får fråga :DMen nån ny klarblå fleece finns iaf inte så det kan du nog glömma :)
    Den klarblå har funnits i fleece (om jag inte minns helt galet nu)alla fleece har ju utgått nu,vet inte om det kan finnas ngn stackare kvar i bugaboos lager..
    Tror jag har bilder på alla 3 blå nyanserna ihop *funderar och börjar leta*

Håller med dig och de andra ang marinblå,den är så fin och underskattad.

Kramizz
  • thj

Hitta en bild på den gamla blå fleecen med klarblå
    Vet inte om det hjälper ngt i färgfrågan ..
    Letar lite till efter alla 3 på samma bild,men börjar tro jag har fel
    bugaboo blååååå.jpg

• thj

Nu hitta jag
    Alla 3 på samma bild
    Och jo jag vart bestatt av blå nyanser ett tag,allt för att slippa gå och städa barnens rum *trött*
    blå nyanser.jpg

Mitten är den äldre blå fleecen marin längst upp och klarblå nedserst

Kramizz alla!

• Fröken Småland
    thj skrev 2009-09-13 11:28:28 följande:
    Den klarblå har funnits i fleece (om jag inte minns helt galet nu)alla fleece har ju utgått nu,vet inte om det kan finnas ngn stackare kvar i bugaboos lager..Tror jag har bilder på alla 3 blå nyanserna ihop *funderar och börjar leta*Håller med dig och de andra ang marinblå,den är så fin och underskattad.Kramizz
    Jag tror du har fel nu? De enda nya färgerna som kom i fleece var väl rosa och orange? Men å andra sidan så visste jag inte att marin fanns i fleece så det är fullt möjligt att det är jag som är snurrig
  • thj
    Fröken Småland skrev 2009-09-13 11:46:49 följande:
    Jag tror du har fel nu? De enda nya färgerna som kom i fleece var väl rosa och orange? Men å andra sidan så visste jag inte att marin fanns i fleece så det är fullt möjligt att det är jag som är snurrig
    Ja jag har helt för mig att den klarblå kom i fleece med,man som sagt jag kan ha helfel,måste kolla imorgon på tygproverna *besatt*...

Marin kom i fleece,men oandra sidan kom inte offwhite och brun mer än i canvas så du har nog helt rätt

Kram
  • Fröken Småland
    thj skrev 2009-09-13 11:52:26 följande:
    Ja jag har helt för mig att den klarblå kom i fleece med,man som sagt jag kan ha helfel,måste kolla imorgon på tygproverna *besatt*...Marin kom i fleece,men oandra sidan kom inte offwhite och brun mer än i canvas så du har nog helt rätt Kram
    Fast nu tror jag att du har rätt eftersom marin, nya orange, nya rosa och klarblå kom samtidigt. Men som sagt så visste jag inte det där med marin fleece... Undrar hur många som sålts av den?
  • Sogu

Miss Boring skrev 2009-09-13 09:33:49 följande:

alltså, jag menar att Sogu kan glömma det... :) Glömde kopiera in hennes inlägg i mitt :)
    oj jag har egentligen ingen aning - hänvisar till kidzshopen där man kunde välja:

blå fleece
    mörkblå fleece
    blå fleece *äldre*

mer vet inte jag... men antog att den översta var den nya klarblå?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19