• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • cookie dough

Aha, är det en red edition-variant? Bättre med svart chassi än med denim?

Tack för svaret förresten!

Stargirl skrev 2009-09-13 15:21:55 följande:
    Det kommer en Limited edition Denim med svart chassi om ett par veckor. Den kommer att kosta lika mycket som den vanliga Denim. Jag skulle vänta på den. Jag har tvättat mitt denim 2 ggr. Ingen större skillnad på tyget. Men det är som med jeans. det kommer att synas efter ett par år var slitagen är. Tror det blir urhäftigt. Lite mer personligt.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-13 15:25:40 följande:
    Fast man kommer nog inte kunna köpa klädseln lös va? Bara tillsammans med komplett vagn?
    Nej, precis. Bara ihop med vagnen....förstod inte att det gällde bara klädseln.
  • Stargirl
    cookie dough skrev 2009-09-13 15:26:00 följande:
    Aha, är det en red edition-variant? Bättre med svart chassi än med denim?Tack för svaret förresten!
    Ja (RED) som www.joinred.com produkt. Jag har ex en Ipod nano i (RED) limited edition.

Chassit är svart ist för aluminium, det är varken bättre eller sämre. Men annolrunda och verkligen inget som alla har.
  • cookie dough

Ok, nu är jag med dig. Svart låter onekligen intressant! Har inte ens tänkt på chassifärgen, bara snöat in på att jag vill ha denim.

(Ska alltså köpa hel vagn, inte bara klädsel.)

Tack för input! Jag återkommer!

Stargirl skrev 2009-09-13 15:28:36 följande:
    Ja (RED) som www.joinred.com produkt. Jag har ex en Ipod nano i (RED) limited edition. Chassit är svart ist för aluminium, det är varken bättre eller sämre. Men annolrunda och verkligen inget som alla har.
  • Stargirl
    cookie dough skrev 2009-09-13 15:48:26 följande:
    Ok, nu är jag med dig. Svart låter onekligen intressant! Har inte ens tänkt på chassifärgen, bara snöat in på att jag vill ha denim.(Ska alltså köpa hel vagn, inte bara klädsel.)Tack för input! Jag återkommer!
    Man kan förboka (RED) denim i butiker som får in den i slutet av September iaf i Sverige. De kommer i en mindre upplaga så kan vara bra att vara tidigt ute. Hade jag behövt en hel vagn eller haft ett yngre barn hade jag definitivt köpt en!
  • eternitea

Hej alla! Vet inte riktigt var jag ska fråga detta, men jag försöker väl här... Var är det bäst att annonsera för att få sin Bugaboo såld? Måste tyvärr göra mig av med min... :(

• modestyclara
    eternitea skrev 2009-09-13 20:17:54 följande:
    Hej alla! Vet inte riktigt var jag ska fråga detta, men jag försöker väl här... Var är det bäst att annonsera för att få sin Bugaboo såld? Måste tyvärr göra mig av med min... :(
    blocket och fl brukar jag annonsera på, kolla vad priset i ditt område för liknande vagn ligge rpå och lägg dig några hundra under så får du den såld snabbt
  • imsa

jag har "problem" med mina suffletter till cam. min svarta har varit pluffsig sedan dag ett, min röda har varit ok, men nu efter jag tvättat den för andra gången vägrar den att "styva" till sig när den sitter på vagnen, den hänger och pösar ihop sig lika mycket som den svarta. detta ser skitsunkigt ut! har jag satt på den röda fel eller vad kan ha hänt?

fö, så reklamerade jag mitt chassi för 4 eller 5 gången nu i helgen. i januari har vi haft vagnen i 2 år så lika bra att göra det innan. frågan är ju nu om det nya inte heller är ok vad man kan begära i pengar tillbaka. har läst här att vissa fått tillbaka hela beloppet och någon procentuellt efter hur länge de haft den. vad kan jag begära?? tycker att kan vissa ge alla pengar tillbaka borde alla få det och helst vill jag ju det.

• malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-13 20:43:40 följande:
    jag har "problem" med mina suffletter till cam. min svarta har varit pluffsig sedan dag ett, min röda har varit ok, men nu efter jag tvättat den för andra gången vägrar den att "styva" till sig när den sitter på vagnen, den hänger och pösar ihop sig lika mycket som den svarta. detta ser skitsunkigt ut! har jag satt på den röda fel eller vad kan ha hänt?fö, så reklamerade jag mitt chassi för 4 eller 5 gången nu i helgen. i januari har vi haft vagnen i 2 år så lika bra att göra det innan. frågan är ju nu om det nya inte heller är ok vad man kan begära i pengar tillbaka. har läst här att vissa fått tillbaka hela beloppet och någon procentuellt efter hur länge de haft den. vad kan jag begära?? tycker att kan vissa ge alla pengar tillbaka borde alla få det och helst vill jag ju det.
    Vill du lämna tillbaka hela vagnen eller?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19