• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Joddan
    malinkaunitz skrev 2009-09-14 08:06:00 följande:
    Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :D Nu vill jag bara ha hem vagnen ... LYCKLIG
    Härligt! Vad går den loss på???
  • starlet
    malinkaunitz skrev 2009-09-14 08:06:00 följande:
    Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :DNu vill jag bara ha hem vagnen ...LYCKLIG
    Kul! Fick du nåt  pris? Jag har bokat och lagt HP men har inte fått nåt exakt pris ännu. Men är man ivrig så är man{#lang_emotions_smile}
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-09-14 08:55:07 följande:
    Kul! Fick du nåt  pris? Jag har bokat och lagt HP men har inte fått nåt exakt pris ännu. Men är man ivrig så är man
    Den ska väl kosta 10% mer än den gamla denim. Eftersom det gamla denim priset aldrig höjdes eftersom den utgått.
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-09-14 08:57:39 följande:
    Den ska väl kosta 10% mer än den gamla denim. Eftersom det gamla denim priset aldrig höjdes eftersom den utgått.

Nä just det. Det gjorde den ju inte. Jag satt och klurade lite hemma på vad priset faktiskt var på gamla denimen...Tack!
  • Kajsan
    starlet skrev 2009-09-14 08:55:07 följande:
    Kul! Fick du nåt  pris? Jag har bokat och lagt HP men har inte fått nåt exakt pris ännu. Men är man ivrig så är man
    Ah men för faen...man kanske skulle byta upp sig till en ändå då? Om man säljer sin gamla menar jag.
    Eller gammal och gammal. den är väl 4 månader typ
    Jo just det!
  • thj

Hmm det gamla var det 10540 eller,mitt minne har kollapsat(va sjutton minns inte äns hur ordet stavas )

Men runt 11 500:- då kan det stämma tro?

Kram

• starlet
    thj skrev 2009-09-14 09:07:17 följande:
    Hmm det gamla var det 10540 eller,mitt minne har kollapsat(va sjutton minns inte äns hur ordet stavas )Men runt 11 500:- då kan det stämma tro?Kram
    Orkar inte räkna själv så här pass tidigt men det verkar ju rimligt{#lang_emotions_laughing} 
    (tror inte min man skulle använda ordet "rimligt" just kring priset dock)

Kajsan: Sälj "gamla" Buggan och glöm Swiften. Då kan du byta upp dig!
  • Kajsan
    starlet skrev 2009-09-14 09:13:10 följande:
    Orkar inte räkna själv så här pass tidigt men det verkar ju rimligt  (tror inte min man skulle använda ordet "rimligt" just kring priset dock) Kajsan: Sälj "gamla" Buggan och glöm Swiften. Då kan du byta upp dig!
    Vänta lite...."Glöm Swiften"?
    Jo just det!
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-09-14 09:05:42 följande:
    Ah men för faen...man kanske skulle byta upp sig till en ändå då? Om man säljer sin gamla menar jag.Eller gammal och gammal. den är väl 4 månader typ
    Ja andrahandsvärdet är skyhögt just nu!!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19