• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-09-10 15:37:33 följande:
    Ja så fin! Coolt med det svarta chassit. Som Marc Jacobs Bugaboo hade *slurp* sen kan man ju byta tyger och ha typ röd bas med svart topptyg lr liknande med det svarta chassit.
    Det trista är väl att det lilla, lilla röda som finns på vagnen kanske skär sig med det ev rosa toppsetet jag har vart sugen på de senaste året...
    Men röd bas till svart chassi...mmm....{#lang_emotions_laughing}
    Tillochmed min man är lycklig över svarta chassit{#lang_emotions_surprised}
  • Kavat
    Asereht skrev 2009-09-10 14:31:15 följande:
    Jojo! Är du också denimförälskad? Jag vill väldigt gärna ha denim, får se om jag köper sen eller om jag syr. Beror på hur krångligt det verkar. *s*
    Japp!
    Men jag borde också sy först. Har utklippta delar till och med! I och för sig tanken till Geckon fast modifierad Cam-suflett. Än så länge går det ju att sy suflett som passar Cam också.
    Fast sittdel är svårare att sy.. Vi får se vart det slutar.

Intressant med denimklädsel till Bugaboo Red. Då slutar de ju inte att tillverkas...
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-09-10 15:47:37 följande:
    Det trista är väl att det lilla, lilla röda som finns på vagnen kanske skär sig med det ev rosa toppsetet jag har vart sugen på de senaste året...Men röd bas till svart chassi...mmm....Tillochmed min man är lycklig över svarta chassit
    Det tror jag inte. Det är ju så liten detalj.
  • Stargirl
    Kavat skrev 2009-09-10 16:05:51 följande:
    Japp! Men jag borde också sy först. Har utklippta delar till och med! I och för sig tanken till Geckon fast modifierad Cam-suflett. Än så länge går det ju att sy suflett som passar Cam också. Fast sittdel är svårare att sy.. Vi får se vart det slutar.Intressant med denimklädsel till Bugaboo Red. Då slutar de ju inte att tillverkas...
    Näe fast det är en annan denim. Insidan är svar ist för blå som på vanliga denim.
  • Kavat
    Stargirl skrev 2009-09-10 16:23:51 följande:
    Näe fast det är en annan denim. Insidan är svar ist för blå som på vanliga denim.
    Joo, ännu bättre!
  • Lille Mammsen

Äntligen så fixar det sig med mitt Bee ryggstöd som bråkat lite (reklamerades i Juni!!) Fick svar idag att Bugaboo skickar en ny...om ca 5-8veckor *suck* och dom vill att jag kontaktar dom efter lev. så "dom" kan hämtaupp mitt defekta! Är det UPS som gör detta då?? Någon som vet???

• Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-09-10 18:37:30 följande:
    Äntligen så fixar det sig med mitt Bee ryggstöd som bråkat lite (reklamerades i Juni!!) Fick svar idag att Bugaboo skickar en ny...om ca 5-8veckor *suck* och dom vill att jag kontaktar dom efter lev. så "dom" kan hämtaupp mitt defekta! Är det UPS som gör detta då?? Någon som vet???
    Ja det är UPS, packa bara i samma låda som du får den nya i.
  • Kajsan

Ah men för satan! Jag kan inte köpa en till Bugga! Det gåååår inte! Mannen får fnatt, jag är väl inne på nr 20 eller nåt Mohahaha!
    Men det svarta chassit.... *slurp*

Jo just det!
  • Preggie
    Lille Mammsen skrev 2009-09-10 18:37:30 följande:
    Vad var det för fel? Mitt kärvar liksom på ena sidan när jag drar upp det fullt.
  • imsa

den är SJUKT SNYGG ;)

du råkar inte sitta inne på vilka de utvalda butikerna är? och kanske ett capris?

Stargirl skrev 2009-09-10 13:41:38 följande:
    Ja, leverans till utvalda butiker i slutet av September. Visst är den SNYGG
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19