Jossanjo skrev 2009-09-14 14:39:35 följande:
En fråga, såg något om den red edition vagnen. Finns det några bilder? blev helt lyrisk, och då jag regelbundet har just flera grejer bla Ipod.Tror jag kan motivera detta riktigt bra för min man oxå, det är ju för en god sak.Hur länge kommer försäljningen pågå?En annan ssk, såg att någon skrev att ni rek en emmaljunga citycross om man skulle gå i terräng ibland. Jag är 163 och väger 45 kilo. Ingen stor tjej liksom. Jag tycker Emmaljungavagnarna är monster. Ev kan jag kanske hitta en beg på blocket till skogsprom. Men det jag gillar med Buggan är att den verkar lätt. Är den lätt att fälla och lyfta in i biilar osv?Min enda tanke jag har som gör mig tveksam är att jag bor i Visby och vi har kullerstenar inne i gamla Visby dvs innan för ringmuren,... tror ni svirvelhjulen kommer klara detta? Dock är inte centrum där med tex alla affärer och så. Bor inte innan för muren heller. Så svårt att fråga folk då jag inte vet någon på hela ön som har en bugga. Den säljs inte i vår enda butik här. Alla (med modifikation) på ön har Emmaljunga och Babytravel. Ingen av dessa vagnar tilltalar mig..Åsikter?
Du kan ser bilder på
bugaboo.com på red denim. Jag har oxå ipod nano från red kollektionen
Kullerstanar av normalt slag funkar helt OK, sånna extra stora är svårare. Men om det bara handlar om ett par meter så funkar det att dra vagnen efter sig.
Vanliga eljuspår, gräs, asfalt, grus etc funkar bra. Dock inte sandstrand eller nylagd singelgrus.
Vagnarna släpps i slutet av månaden och det är en limited edition. Inga fler vagnar finns att beställa än det som kommer nu. Så förboka är grejen!
Kidzshop.se ska var bra och pålitliga med att skicka etc. Sen så kommer säkert de i sthlm city få ta in vagnen. Så man får vara snabb tror jag.