• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Jossanjo

Ja reagerade oxå på att den såg smalare ut, men som sagt jag tror att det är för att den är just svart. Konstigt annars ju.
    Det finns ett sparkonto så jag kan betala hela vagnen, blir bara mycket på en gång å ni vet ju hur killar är. Men jag tror vi kan motivera in den här hemma.

Dock blir jag inte ensam då vi verkar vara två öbor i denna tråd.
    What are the odds =) Vi kommer vara snyggast i Visby iaf.

• malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-09-14 16:55:08 följande:
    Ja reagerade oxå på att den såg smalare ut, men som sagt jag tror att det är för att den är just svart. Konstigt annars ju.Det finns ett sparkonto så jag kan betala hela vagnen, blir bara mycket på en gång å ni vet ju hur killar är. Men jag tror vi kan motivera in den här hemma. Dock blir jag inte ensam då vi verkar vara två öbor i denna tråd. What are the odds =) Vi kommer vara snyggast i Visby iaf.
    Nej du kommer tyvärr inte bli ensam, men det finns inte så många vanliga buggor här heller .. Så vi blir definitivt snyggast jämte alla Emmaljunga :)
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-09-14 16:55:08 följande:
    Ja reagerade oxå på att den såg smalare ut, men som sagt jag tror att det är för att den är just svart. Konstigt annars ju.Det finns ett sparkonto så jag kan betala hela vagnen, blir bara mycket på en gång å ni vet ju hur killar är. Men jag tror vi kan motivera in den här hemma. Dock blir jag inte ensam då vi verkar vara två öbor i denna tråd. What are the odds =) Vi kommer vara snyggast i Visby iaf.
    Mmmm. men jag tror att man får skynda sig. De går iaf inte att beställa fler av.
  • Teresia78

....någon som vet om det finns en vettig Bugaboo-butik i Amsterdam....? {#lang_emotions_surprised}

Plus så kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha för färg på toppsetet till nästa bebis, har en blå och mörkgrå bas till sittdel och liggdel plus en ny, orange åkpåse.... nu kör vi mörkblå bas, svart suffla och orange åkpåse *snyggt* men till nästa barn blir det nog grå bas, orange åkpåse och vilken suffla??? inte orange {#lang_emotions_undecided} gillar ju Paul Franks förstås, men vilken annars??

(¯`°?.¸ ♥ Leo -08 och bebis -10 ♥ ¸.?°´¯)
  • modestyclara
    Teresia78 skrev 2009-09-14 19:18:47 följande:
    ....någon som vet om det finns en vettig Bugaboo-butik i Amsterdam....? Plus så kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha för färg på toppsetet till nästa bebis, har en blå och mörkgrå bas till sittdel och liggdel plus en ny, orange åkpåse.... nu kör vi mörkblå bas, svart suffla och orange åkpåse *snyggt* men till nästa barn blir det nog grå bas, orange åkpåse och vilken suffla??? inte orange  gillar ju Paul Franks förstås, men vilken annars??
    rosa!
  • Havanna vs Neo
    Teresia78 skrev 2009-09-14 19:18:47 följande:
    ....någon som vet om det finns en vettig Bugaboo-butik i Amsterdam....? Plus så kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha för färg på toppsetet till nästa bebis, har en blå och mörkgrå bas till sittdel och liggdel plus en ny, orange åkpåse.... nu kör vi mörkblå bas, svart suffla och orange åkpåse *snyggt* men till nästa barn blir det nog grå bas, orange åkpåse och vilken suffla??? inte orange  gillar ju Paul Franks förstås, men vilken annars??
    Jag var där i sommar och letade och det finns ingen i centrala amserdam, däremot kan man åka ut till förorten (vilket vi gjorde) till en station som hette Stadion, där finns en butik. De hade inte något annorlunda än som finns här och de kostade ungefär samma som i Sverige.
  • Teresia78
    modestyclara skrev 2009-09-14 19:20:44 följande:
    rosa!
    Rosa och orange? Lät spännande, men sambon lär endast låta sig övertalas till det om det blir en tjej {#lang_emotions_smile} men du menar väl den nya rosa förstås?

Havanna Vs Neo: Ok, tack för hjälpen. Sambon ska dit i veckan och tänkte bara om de hade några Bugga-grejer att fynda {#lang_emotions_wink}
    (¯`°?.¸ ♥ Leo -08 och bebis -10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Teresia78 skrev 2009-09-14 19:42:35 följande:
    Rosa och orange? Lät spännande, men sambon lär endast låta sig övertalas till det om det blir en tjej  men du menar väl den nya rosa förstås?Havanna Vs Neo: Ok, tack för hjälpen. Sambon ska dit i veckan och tänkte bara om de hade några Bugga-grejer att fynda
    Inget i centrala Amsterdam. du får åka ut till förorten faktiskt. Inte så stor prisskillnad att det är värt det tycker jag. Men om det ligger en butik vägg i vägg med hans hotell så är det ju kul.
  • Havanna vs Neo
    Rosa och orange? Lät spännande, men sambon lär endast låta sig övertalas till det om det blir en tjej  men du menar väl den nya rosa förstås?Havanna Vs Neo: Ok, tack för hjälpen. Sambon ska dit i veckan och tänkte bara om de hade några Bugga-grejer att fynda
    Det finns däremot en sida från holland med Bugaboo saker där de rear ut.
  • modestyclara
    japp, se kombon i mitt galleri (dock orange bas, rosa topp)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19