• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • daphniamagna

Funkar babynest i cameleons liggdel?

• Lille Mammsen

skulle inte fråga om jag visste!
    Fröken Småland skrev 2009-11-23 11:04:54 följande:

Vi bojkottar prisförfrågningar i tråden pga FL-regler. Jag tror nog att du har en aning själv om vad den kan tänkas vara värd eller?
  • Lille Mammsen

ha jag!?
    ett redan planerat inbyte är väl inte "till salu" alt "köpes" !!

Shoegirl skrev 2009-11-23 11:58:35 följande:
    Tyvärr så är det ju ändå en annons enligt FL eftersom alla fattar att du har en till salu.
  • Lille Mammsen

PS!! Frågar INTE om ett pris utan om ett Värde!!!!
    Fröken Småland skrev 2009-11-23 11:04:54 följande:

Vi bojkottar prisförfrågningar i tråden pga FL-regler. Jag tror nog att du har en aning själv om vad den kan tänkas vara värd eller?
  • Lille Mammsen

Sorry...ser själv att jag skrivit bra pris,menade faktiskt ett typ värde (pga gäller ett byte)
    Sorry!

Lille Mammsen skrev 2009-11-23 13:38:49 följande:
    PS!! Frågar INTE om ett pris utan om ett Värde!!!! Fröken Småland skrev 2009-11-23 11:04:54 följande:
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-23 12:46:39 följande:
    Funkar babynest i cameleons liggdel?
    bättre med en phil&teds lift tycker jag.
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-23 14:08:35 följande:
    bättre med en phil&teds lift tycker jag.
    *håller med*
    Jag tycker babynestet är litet och jag ogillar hålen i botten + att den inte har bärhandtag
    My sugar is raw
  • LillaÄlskadePyret
    Lille Mammsen skrev 2009-11-23 13:40:51 följande:
    Sorry...ser själv att jag skrivit bra pris,menade faktiskt ett typ värde (pga gäller ett byte) Sorry!
    Jag hänger med här i bakgrunden och har sett måånga som frågar här i tråden ang pris/värde på saker - proffsen här inne (jag är inte inräknad där..;)..)..Skulle säkert kunna svara, men FÅR inte för FL, då kan tråden stängas ned, och det vill ju ingen. Det är inte ju inte så att de inte svarar för att de inte vill. Som de skriver så hänvisas prisfrågor/värderingsfrågor till att kika på blocket eller tradera för att skapa sig en uppfattning..ÄVEN om man skriver "EJ ANNONS" så tolkas det som en annons enligt FL's regler...=)

Hoppas du hittar nåt att jämföra med på blocket/Tradera =)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Köpte en Petunia-skötväska i helgen (brun/turkos) att ha på Denim-vagnen i vår...*längtar*..
  • Lille Mammsen

Svårt att uååfatta den som en sälj annons....men du får jätte gärna anmäla min fråga så vi får se dera svar! Känns lite knasigt att jag anmäler den själv!! Info gärna alt inboxa mig med svaret du fick! Kan ju va bra o veta hur dom tyder en fråga! LillaÄlskadePyret skrev 2009-11-23 15:03:20 följande:

Jag hänger med här i bakgrunden och har sett måånga som frågar här i tråden ang pris/värde på saker - proffsen här inne (jag är inte inräknad där..;)..)..Skulle säkert kunna svara, men FÅR inte för FL, då kan tråden stängas ned, och det vill ju ingen. Det är inte ju inte så att de inte svarar för att de inte vill. Som de skriver så hänvisas prisfrågor/värderingsfrågor till att kika på blocket eller tradera för att skapa sig en uppfattning..ÄVEN om man skriver "EJ ANNONS" så tolkas det som en annons enligt FL's regler...=)Hoppas du hittar nåt att jämföra med på blocket/Tradera =)-------------------------------------------------- ---------------------------------------Köpte en Petunia-skötväska i helgen (brun/turkos) att ha på Denim-vagnen i vår...*längtar*..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19