• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-11-28 16:52:59 följande:
    Jag ska in till city imorgon men då lär de ju vara slut.
    Jag hörde att de portionerar ut det bästa lite för varje dag. Men det KAN ju vara slut imorgon. Who knows.
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-11-28 17:21:42 följande:
    Jag hörde att de portionerar ut det bästa lite för varje dag. Men det KAN ju vara slut imorgon. Who knows.
    *lystrar*
    Tja, det ju på vägen hem från spa
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-11-28 17:24:04 följande:
    *lystrar* Tja, det ju på vägen hem från spa
    Man kan ju vinna en Adored Bee.....men du har ju redan en sådan Kanske en till hahahhahaha.....
  • myHappiness
    Shoegirl skrev 2009-11-28 17:24:04 följande:
    *lystrar* Tja, det ju på vägen hem från spa
    Spa!?

Sånt borde man inte få dela med sig!

Sitter ensam med tre vattkoppsbarn och kan inte ens gå ner o köpa bröd!

SPA!! Pyttsan!{#lang_emotions_demon}
  • Asereht
    myHappiness skrev 2009-11-28 17:26:20 följande:
    Spa!? Sånt borde man inte få dela med sig! Sitter ensam med tre vattkoppsbarn och kan inte ens gå ner o köpa bröd! SPA!! Pyttsan!
    Låter ungefär lika kul som jag haft det fast här har det varit svininfluensa. !4 dgr hemma med tre sjuklingar. Hur kul är det på en skala. Vattkoppor fick mina nrä vi var i Norge förra julen så det är avklarat. *blä* Spa skulle ju vara så mkt trevligare på alla sätt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • myHappiness
    Asereht skrev 2009-11-28 17:37:43 följande:
    Låter ungefär lika kul som jag haft det fast här har det varit svininfluensa. !4 dgr hemma med tre sjuklingar. Hur kul är det på en skala. Vattkoppor fick mina nrä vi var i Norge förra julen så det är avklarat. *blä* Spa skulle ju vara så mkt trevligare på alla sätt.
    Ja ,dottern har svinis med! Men vi andra har konstigt nog klarat oss...än så länge.
    Hon spyr av hosta och haft 40 graders feber i dagar. Och koppor samtidigt! Snacka om mys!

Vi lägger ner och smiter på spa!!!
  • Asereht
    myHappiness skrev 2009-11-28 17:39:19 följande:
    Ja ,dottern har svinis med! Men vi andra har konstigt nog klarat oss...än så länge. Hon spyr av hosta och haft 40 graders feber i dagar. Och koppor samtidigt! Snacka om mys! Vi lägger ner och smiter på spa!!!
    Allt på en gång! Fy sjutton, tyckte det räckte med baconsjukan faktiskt. *blä* Nu är alla feberfria så jag håller tummarna för att de kan gå tillbaka till dagis och skola på måndag. Hostar gör de en del fortfarande dock.

Förresten, det blev en Frog. Vet int eom jag nämnt det tidigare. En massa grejs till också har jag lyckats fixa redan också. Man är ju lite skadad liksom, det räcker ju inte med vagn.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • myHappiness
    Asereht skrev 2009-11-28 17:42:29 följande:
    Allt på en gång! Fy sjutton, tyckte det räckte med baconsjukan faktiskt. *blä* Nu är alla feberfria så jag håller tummarna för att de kan gå tillbaka till dagis och skola på måndag. Hostar gör de en del fortfarande dock. Förresten, det blev en Frog. Vet int eom jag nämnt det tidigare. En massa grejs till också har jag lyckats fixa redan också. Man är ju lite skadad liksom, det räcker ju inte med vagn.
    kör rollerbug nu! Visst hade vi det samtidigt länge sedan?
  • Asereht
    myHappiness skrev 2009-11-28 17:49:11 följande:
    kör rollerbug nu! Visst hade vi det samtidigt länge sedan?
    Jo, det har vi haft. Jag tror jag har avverkat fyra stycken typ. *s* Om det inte hade blivit bebis här igen så hadej ag förmodligen kört den nu.
  • Senap
    myHappiness skrev 2009-11-28 17:26:20 följande:
    Spa!? Sånt borde man inte få dela med sig! Sitter ensam med tre vattkoppsbarn och kan inte ens gå ner o köpa bröd! SPA!! Pyttsan!
    *duckar*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19