• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • MrsNielsen

Hej,undrar vilken skötväska ni anser passar bäst till cameleon??
    Kan verkligen inte bestämma mig.
    Såg den nya bugaboos skötväskan idag,inget som tilltalar mig.
    tacksam för tips!

• modestyclara
    MrsNielsen skrev 2009-11-28 18:53:04 följande:
    Hej,undrar vilken skötväska ni anser passar bäst till cameleon??Kan verkligen inte bestämma mig.Såg den nya bugaboos skötväskan idag,inget som tilltalar mig.tacksam för tips!
    jag gillar:

ju ju be between
    petunia pickle bottom touring totes
    storksak
  • Lille Mammsen

Åhhhh...RB,saknar min!

myHappiness skrev 2009-11-28 17:49:11 följande:
    kör rollerbug nu! Visst hade vi det samtidigt länge sedan?
  • Lille Mammsen

Fick du tjata dig till att hon skulle "Nöff-Nöff Testas?
    Jag gör detta nu då det tydligen går andra liknade skit nu & typ vinterkräksjukan....hoppas på att dom kan ta prover på måndag!

myHappiness skrev 2009-11-28 17:39:19 följande:
    Ja ,dottern har svinis med! Men vi andra har konstigt nog klarat oss...än så länge.Hon spyr av hosta och haft 40 graders feber i dagar. Och koppor samtidigt! Snacka om mys!Vi lägger ner och smiter på spa!!!
  • Senap
    MrsNielsen skrev 2009-11-28 18:53:04 följande:
    Hej,undrar vilken skötväska ni anser passar bäst till cameleon?? Kan verkligen inte bestämma mig. Såg den nya bugaboos skötväskan idag,inget som tilltalar mig. tacksam för tips!
    Oioi hobo *tycker*
    My sugar is raw
  • myHappiness
    Lille Mammsen skrev 2009-11-28 19:07:36 följande:
    Fick du tjata dig till att hon skulle "Nöff-Nöff Testas? Jag gör detta nu då det tydligen går andra liknade skit nu & typ vinterkräksjukan....hoppas på att dom kan ta prover på måndag!
    Inte testat, men då hennes pappa hade det, han bor i svinisens favvoland, norge, och hon nyligen träffat han, så tar vi det för givet.

Tydligen testar de bara dem i riskgrupper..
  • Asereht
    myHappiness skrev 2009-11-28 19:27:10 följande:
    Inte testat, men då hennes pappa hade det, han bor i svinisens favvoland, norge, och hon nyligen träffat han, så tar vi det för givet. Tydligen testar de bara dem i riskgrupper..
    Samma här, de vill inte testa i onödan (kostar väl). De vill inte ens att man kommer in om det inte är akut läge (andningsbesvär eller hastigt försämrat läge med hög feber).
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lille Mammsen

Kostar inge extra!! Jag kan tycka att varför säga att man har svininfluensa när man ej fått det bekräftat....för det får man väl gjort innom sjukvården!? Jag fick info själv nu från Sachsska barnakut att jag skall vänta under helgen o se pga det går flera influensa typer just nu med liknande symtom....vinterkräksjukan går och liknar väl svinis oxå!?
    OBS! Tänker lite högt för mig själv!

Asereht skrev 2009-11-28 20:26:30 följande:
    Samma här, de vill inte testa i onödan (kostar väl). De vill inte ens att man kommer in om det inte är akut läge (andningsbesvär eller hastigt försämrat läge med hög feber).
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-11-28 21:51:06 följande:
    Kostar inge extra!! Jag kan tycka att varför säga att man har svininfluensa när man ej fått det bekräftat....för det får man väl gjort innom sjukvården!? Jag fick info själv nu från Sachsska barnakut att jag skall vänta under helgen o se pga det går flera influensa typer just nu med liknande symtom....vinterkräksjukan går och liknar väl svinis oxå!? OBS! Tänker lite högt för mig själv!
    klart det kostar för sjukvården att ta prover och analysera! hur menar du?
  • Kavat
    Lille Mammsen skrev 2009-11-28 19:07:36 följande:
    Fick du tjata dig till att hon skulle "Nöff-Nöff Testas? Jag gör detta nu då det tydligen går andra liknade skit nu & typ vinterkräksjukan....hoppas på att dom kan ta prover på måndag!
    Barnens läkare sa att det bara testar medans de är sjuka (alltså inte i efterhand), så har de hunnit bli friska är det försent enligt henne.
    Men de vill ju som sagt inte ha in någon till sjukvården om man inte är dödssjuk, så det är väl därför de flesta aldrig får veta eller testas.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19