• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-30 14:39:20 följande:
    och jag som inte orkade bråka mer för att komma in och ut ur hissarna på nk i söndags så vi sket i bugga-grejjen aja... just nu har jag craving på uj rollerbug...en svart med orange åkpåse eller kanske en blommig buppa?
    Sista dagen imorgon tror jag
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-11-30 15:12:16 följande:
    jobbar imorgon och har som vanligt fyra möten inbokade *busy*
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2009-11-30 15:12:16 följande:
    Va de nåt som var intressant där? goodie bagen lär ju vara slut sedan länge. funderar på om man ska åka in i morrn och kika
  • FridaLee
    Noas mamma skrev 2009-11-30 20:32:24 följande:
    Va de nåt som var intressant där? goodie bagen lär ju vara slut sedan länge. funderar på om man ska åka in i morrn och kika
    hmm ja jag funderar på att ta med mig barnen och kolla in skylten och ta en sväng in.
  • Jossanjo

Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips?

Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula.

Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig.
    Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag.

Har en red-vagn, får gärna passa till den.

• Kajsan
    Jossanjo skrev 2009-11-30 23:05:08 följande:
    Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips?Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula.Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig.Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag.Har en red-vagn, får gärna passa till den.
    Fast vad ska han med en skötväska till egentligen?
    Jag har skötväskor för att de är snygga, och har i dem vad jag skulle ha i en handväska.
    Några blöjor, våtservetter och ett ombyte tar ju ingen plats allt i varukorgen...
    Köp du en petunia!
  • Miss Boring
    Jossanjo skrev 2009-11-30 23:05:08 följande:
    Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips?Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula.Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig.Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag.Har en red-vagn, får gärna passa till den.
    Röstar för en Oioi Hobo till dig, den gillar jag verkligen!!! Så lagom, står av sig själv, stilren, passar som handväska...

Köp en beg Skip Hop, typ svart till mannen på Tradera? De kan man tvätta i maskin så gör inget att den är beg :)
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Lille Mammsen

Någon som skickat en Bugaboo åkpåse & vet vad frakten blir (posten) !! Jätte tacksam för svar pga långt att åka för att få fram denna info! MvH

• frieden

ni vana bugabooare kanske kan svara på mina frågor!

jag tycker min bugaboo vagn tar upp jättemycket plats när jag packat in den i bilen, hur lastar ni den? den tar ju upp hela bagageutrymmet på våran v50...

sen när ni fäller ihop den hur gör ni med sittdelen då...ställer man den på marken blir den ju skitig...dessutom fäller man ju ner handtaget i marken också...vad gör jag för fel eller ska man göra så?

sen när jag ska fälla upp vagnen så åker typ allt som ligger i varukorgen ut och man skrapar också varukorgen i marken hur ska man göra?

jag är nöjd med vagnen i övrigt men vill ju inte att den ska bli förstörd när den fälls upp och ner och tycker att den tar alldeles för mycket plats...hmmm

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19