• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • hyperballad
    Det ljuva livet skrev 2009-09-17 23:52:11 följande:
    Att folk inte förstår att man får vad man betalar för. Man tjänar ju mer på att köpa en begagnad bugga, ha den och sen sälja den (förutsatt att man tar hand om den) än på att köpa en skitvagn som ingen vill köpa. Såg en Cresent Diva härom dagen. Hade inte velat ha en sån om jag så fick betalt för att ha den
    jag skäms över folks pinsamma kopieköp.
    o jag förstår inte att cresent har gjort en så uppenbar kopia eftersom det känns som ett seriöst märke..
    men men hade inte heller velat ha en sådan, har inte sett någon irl heller - har endast sett den andra modellen med snurrhjul o försök till liknande sittdel.
    (¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • hyperballad

är dock sur över mitt handtag (inte popnitarna som är sönder utan hela handtaget lossnar nere i navet), men ska tydligen få ett nytt chassi men de ligger efter i productionen sa tanten i butiken så det kommer om tre veckor... {#lang_emotions_surprised}
    lagom kul.

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • MammatillO

Det stämmer , jag har fått vänta på mitt fem månader men nu är allt förhoppnings vis löst .

hyperballad skrev 2009-09-17 23:57:01 följande:
    är dock sur över mitt handtag (inte popnitarna som är sönder utan hela handtaget lossnar nere i navet), men ska tydligen få ett nytt chassi men de ligger efter i productionen sa tanten i butiken så det kommer om tre veckor... lagom kul.
  • Flerbarnstokan

Oj, är det så lång väntetid på nya chassin. Jag har reklamerat mitt för ca 5 veckor sedan och funderde på att ringa butiken och höra varför de inte hört av sig, men då får jag vänta längre antar jag...

Men, till min fråga: Upptäckte igår att skruven på v sidan handtaget (har ej popnitar) har blivit rostig?!? Är det fler som råkat ut för det??? Har inte hört om det förut, ser ju fult ut! Jag väntar ju som sagt redan på nytt chassi så det gör inte så mkt, men är det normalt???

• malinkaunitz
    Fröken Småland skrev 2009-09-18 11:18:16 följande:
    Nä, nu ringer jag Interpol och efterlyser Stargirl!
    Haha ja gör det.. vill se bilder NU :D
  • Joddan

Fröken Småland skrev 2009-09-18 11:18:16 följande:

Nä, nu ringer jag Interpol och efterlyser Stargirl!
    Ja det är på tiden nu tycker jag....
  • Fröken Småland

Vad tror ni om det här:

"Snygg, smal trebarnsmamma i trettioårsåldern efterlyses i Köln, Tyskland. Senast sedd i Odd Molly-kläder. Eventuellt kan återfinnandet av enbart hennes kamera vara intressant"

• MammatillO

Bra ! nu kanske vi får se bilderna

Fröken Småland skrev 2009-09-18 12:38:14 följande:

Vad tror ni om det här:"Snygg, smal trebarnsmamma i trettioårsåldern efterlyses i Köln, Tyskland. Senast sedd i Odd Molly-kläder. Eventuellt kan återfinnandet av enbart hennes kamera vara intressant"
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19