• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Kavat
    SeriousGangBang skrev 2009-09-15 16:20:48 följande:
    i söndags kom lillasyster men vi är fortfarande kvar på sjukan pga blåsljud på hjärtat... å jag som vill hem till vagnen undrar om de visste vad ja längtat så det gör det på rent djävulskap hihi nej jag vet ju att det är för hennes skull.. men ändå
    Hoppas ni får åka hem snart. Annars så får du be P ta med sig vagnen till sjukhuset! Om de nu inte har restrektioner på vagn, men då får du väl ut och gå en liten promenad.

Såg föresten toppen ut med saddlebagen!
  • modestyclara

Allra käraste min skrev 2009-09-15 14:23:15 följande:

Hjälp!Idag skulle jag ta av adapters till babyskyddet (Maxi cosi) och får inte av dem! De sitter som berget. Från vagnen (chassit) är det inga problem, men de sitter fast i babyskyddet. Hur gör jag???
    jag har alltid mina på babyskyddet jag
  • SeriousGangBang
    Kavat skrev 2009-09-15 17:57:30 följande:
    Hoppas ni får åka hem snart. Annars så får du be P ta med sig vagnen till sjukhuset! Om de nu inte har restrektioner på vagn, men då får du väl ut och gå en liten promenad.Såg föresten toppen ut med saddlebagen!
    får inte lämna avd. med henne tyvärr
  • modestyclara
    SeriousGangBang skrev 2009-09-15 16:20:48 följande:
    i söndags kom lillasyster men vi är fortfarande kvar på sjukan pga blåsljud på hjärtat...å jag som vill hem till vagnen undrar om de visste vad ja längtat så det gör det på rent djävulskap hihinej jag vet ju att det är för hennes skull.. men ändå
    Grattis. Hoppas hon kryar på sig snart!
  • Fröken Småland
    SeriousGangBang skrev 2009-09-15 18:08:26 följande:
    får inte lämna avd. med henne tyvärr
    Men det var ju vagnen du skulle gå på promenad med!
  • Jossanjo

Hmm nu blir jag lite konfunderad, trodde chassi-problemet var åtgärdat och att det bara var 08 chassina som var problem.

Skall man inte köpa en bugga nu, skall man följa strömmen och ta Emmaljungan, jag känner ingen som haft problem med dessa.
    Brion tycker jag är ful och känns plastig.

Vill så gärna ha en bugga ju...

• modestyclara
    Jossanjo skrev 2009-09-15 18:53:58 följande:
    Hmm nu blir jag lite konfunderad, trodde chassi-problemet var åtgärdat och att det bara var 08 chassina som var problem.Skall man inte köpa en bugga nu, skall man följa strömmen och ta Emmaljungan, jag känner ingen som haft problem med dessa.Brion tycker jag är ful och känns plastig.Vill så gärna ha en bugga ju...
    annars kan du ju köpa frog eller gecko för att slippa ev problem... men det går ju att reklammera annars...
  • MammatillO

Beror ju på vilken Brio du väljer

Men jag har Frog chassi med cameleon ram , men jag varvar med cameleons

Jossanjo skrev 2009-09-15 18:53:58 följande:
    Hmm nu blir jag lite konfunderad, trodde chassi-problemet var åtgärdat och att det bara var 08 chassina som var problem.Skall man inte köpa en bugga nu, skall man följa strömmen och ta Emmaljungan, jag känner ingen som haft problem med dessa.Brion tycker jag är ful och känns plastig.Vill så gärna ha en bugga ju...
  • Jossanjo

Men frog chassi har väl inte höj och sänkbart handtag? Jag är bara 161 och min sambo 183...

• MammatillO

Nej , Men sonens pappa kan köra lika bra ändå och då är han 185-187 cm och jag 164.

Jossanjo skrev 2009-09-15 19:36:03 följande:
    Men frog chassi har väl inte höj och sänkbart handtag? Jag är bara 161 och min sambo 183...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19