• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-09-18 12:38:14 följande:
    Vad tror ni om det här: "Snygg, smal trebarnsmamma i trettioårsåldern efterlyses i Köln, Tyskland. Senast sedd i Odd Molly-kläder. Eventuellt kan återfinnandet av enbart hennes kamera vara intressant"
    My sugar is raw
  • sweetlina
    Vad tror ni om det här:"Snygg, smal trebarnsmamma i trettioårsåldern efterlyses i Köln, Tyskland. Senast sedd i Odd Molly-kläder. Eventuellt kan återfinnandet av enbart hennes kamera vara intressant"
    Hahaha den va ju klockren
  • Lille Mammsen

Go girle.........
    Dax o jaga henne me blååååslampa....

Vad tror ni om det här:"Snygg, smal trebarnsmamma i trettioårsåldern efterlyses i Köln, Tyskland. Senast sedd i Odd Molly-kläder. Eventuellt kan återfinnandet av enbart hennes kamera vara intressant"
  • Jarnis

Vad konstigt att ni har så långa väntetider. Jag reklamerade mitt chassi direkt till Bugaboo för ett par veckor sedan eftersom jag hade samma fel som hyperballad. Ett nytt chassi levererades av UPS till min dörr ungefär en vecka senare. Det gick jättefort!!

MammatillO skrev 2009-09-18 11:06:31 följande:
    Det stämmer , jag har fått vänta på mitt fem månader men nu är allt förhoppnings vis löst .
    hyperballad skrev 2009-09-17 23:57:01 följande:
    är dock sur över mitt handtag (inte popnitarna som är sönder utan hela handtaget lossnar nere i navet), men ska tydligen få ett nytt chassi men de ligger efter i productionen sa tanten i butiken så det kommer om tre veckor... lagom kul.
  • m med tre stjärnor

Hej!

Jag ska ta med min 4 månaders kille till universitetet under en vecka och tänkte sätta på sittdelen så att han liksom kan sitta bredvid mig;)
    Hur myser jag till sittdelen bäst?
    Jag har en åkpåse och en sittdyna från one tree hill, samt ett lammskinn...
    Eller skulle något annat vara bättre?

Vad tror ni om chanserna att han lägger sig i liggdelen igen efter en vecka i sittdelen?

• LillaJag89
    m med tre stjärnor skrev 2009-09-18 14:26:21 följande:
    Hej!Jag ska ta med min 4 månaders kille till universitetet under en vecka och tänkte sätta på sittdelen så att han liksom kan sitta bredvid mig;)Hur myser jag till sittdelen bäst?Jag har en åkpåse och en sittdyna från one tree hill, samt ett lammskinn...Eller skulle något annat vara bättre?Vad tror ni om chanserna att han lägger sig i liggdelen igen efter en vecka i sittdelen?
    jag skulle köra på lammskinn, blir lite mer ombonat med de, men även lite trängre, passar nog bra till en liten bebis. Men däremot tror jag inte att han vill tillbaka till liggdelen sen. utan isånt fall är de nog bättre att du har sittdelen helt på ligg läge, även efter..
  • Fröken Småland
    LillaJag89 skrev 2009-09-18 19:42:21 följande:
    jag skulle köra på lammskinn, blir lite mer ombonat med de, men även lite trängre, passar nog bra till en liten bebis. Men däremot tror jag inte att han vill tillbaka till liggdelen sen. utan isånt fall är de nog bättre att du har sittdelen helt på ligg läge, även efter..
    *håller med om allt*
  • Kajsan

Nu har jag sett bilder på nya Been, det är ingen större skillnad, tittar man snabbt syns ingen skillnad alls.
    För oss Beevana så ser man dock

Jo just det!
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2009-09-18 20:22:16 följande:
    Nu har jag sett bilder på nya Been, det är ingen större skillnad, tittar man snabbt syns ingen skillnad alls.För oss Beevana så ser man dock
    vill mä se ju!!!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19